همه‌ باید برای حفظ امنیت تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید فرصت نفوذ از دشمن گرفته شود گفت: همه‌ باید برای حفظ امنیت تلاش کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان حفاظت هوایی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آسیب‌هایی در بخش حمل و نقل هوایی وجود داشت که بعد از فرمان امام(ره) در پنجم دی‌ماه و واگذاری این مسؤولیت بزرگ به سپاه انقلاب اسلامی وجود امنیت در حمل و نقل هوایی نه تنها در بین مردم کشور بلکه در جهان خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر در هر جایگاهی امانتی به اهلش سپرده شود و از عهده حفظ آن برآمد و طمع بیگانه را قطع کرد بیگانه ریسک نمی کند افزود: نتیجه این امر آن است که در هر کجا که طمع و هجوم دشمن را مشاهده می کنیم شل کاری هایی از طرف خود ما بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر محکم باشیم دشمن عقب‌نشینی کرده و تحرک ندارد بیان کرد: حفظ جایگاه، طمع دشمن را قطع می کند.

عبادی با بیان اینکه یک فرد انقلابی در هر جایگاهی که قرار می گیرد باید از امانتی که به او سپرده شده است پاسداری کند تصریح کرد: اینکه امروز دشمن از طرق مختلف بحث برجام، موشکی را مطرح می کند مشخص است چه کسانی مقصر هستند.

وی با بیان اینکه باید فرصت نفوذ را از دشمن بگیریم خاطرنشان کرد: دشمن وقتی غلبه کند بر جان و ناموس و مال همه غلبه می کند و فلان گروه و فلان حزب را نمی شناسد و وقتی ملتی ضعیف شد پایمال می شود چون دشمن همه چیز را به بازی می گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی یادآور شد: امام(ره) تفکر بلند را به جامعه آموختند و همچنین هسته‌های مقاومت فرزندان امام(ره) و در حال حاضر جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری هستند.

عبادی با بیان اینکه امروزه همه فعالان حوزه مقاومت فرزند امام خمینی (ره) هستند گفت: اگر فرزندان امام توان حفظ را نداشته باشند و فرزند نسبی بودن کافی نیست بلکه باید تفکر، ایمان و آرمان امام را حفظ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =