استاندار خراسان جنوبی: نیازمند تالار گفت و گوی سیاسی هستیم

بیرجند – ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: برای اینکه جناح های مختلف سیاسی از اصولگرا و اصلاح طلب دور یک میز با هم گفت و گو کنند نیازمند ایجاد تالار گفت و گوی سیاسی در استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا محمدمهدی مروج الشریعه روز سه شنبه در بیست و هشتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان جنوبی افزود: افراد در تالار یادشده نظرات خود را در عرصه های مختلف اقتصاد، اشتغال و غیره بیان می کنند که متاسفانه هنوز تالار گفت و گوی سیاسی در استان نداریم.
وی اظهار داشت: در ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی تلاش شود چند موضوع اساسی برای جوانان به شکل مسئله محور پیش رود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: اولویت ها در مسئله محوری به کمک تیمی که کار پژوهشی انجام می دهد با اسناد موجود در کنار هم قرار گرفته و در مسیر صحیح راهبردی حرکت دنبال می شود.
وی بیان کرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هر ۱۵ روز یک بار برگزار شود و فرمانداران با برنامه در این جلسات حاضر شوند.
مروج الشریعه افزود: با همه امکانات و محدودیت موجود می توان برای جوانان به شکل مسئله محور کار کرد و نقاط مثبت و منفی کارهای انجام شده در حوزه جوانان به درستی بررسی و برای موارد موردنیاز برنامه ریزی شود.
استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: مطالب در این ستاد خارج از شکل توصیه ای و به شکل عملیاتی باشد و باید از مرحله حرف به اقدام و عمل برسیم.
وی گفت: تعدادی جوان در گوشه و کنار استان بدون هر بحثی به اردوهای عمران، آبادانی و اخلاقی اعزام شده اند، عده ای از این جوانان از ششم تیر تا ۱۸ تیر ماه سال جاری به شهر شوسف رفته و کار خود را انجام داده اند، آیا کسی سراغ آنها رفته و از فعالیت های انجام شده بازدید داشته است.
مروج الشریعه بیان کرد: هم اکنون تعدادی از جوانان در بخش دیگری از نهبندان در حال تکمیل سرویس بهداشتی مساجد یا مدرسه ها هستند یا در خصوص حوله بافی نهبندان فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه رابطه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با این بخش از جوانان چیست گفت: مسئول مطالعات برای رسیدن به راهبرد امور جوانان در این جلسه باید بداند جامعه و جوان کجا قرار داشته و او به عنوان مسئول کجا قرار دارد.
استاندار خراسان جنوبی افزود: تصمیمات و راهبردها باید عینی تر و اجرایی تر باشد، مواردی که امروز بیان می شود باید با آخرین سند که بر مبنای آخرین یافته های مبتنی بر واقعیت خراسان جنوبی است، تطابق داشته باشد.
وی اظهار داشت: اگر واقعیت استان در یک موضوع آسیب به جوانان بالاترین است پس راهبرد ما باید آغاز کار از همان نقطه باشد.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 12 =