دستگاه‌ های اجرایی پرداخت تسهیلات را شتاب دهند

بیرجند – ایرنا – معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار فردوس گفت: دستگاه ‌های اجرایی روند پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در این شهرستان را تسریع بخشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مرتضی رئیسی روز پنجشنبه در دهمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان فردوس اظهار داشت: با توجه به اینکه سهمیه خراسان جنوبی از محل اعتبارات روستایی مشخص شده و چون این اعتبارات شناور است باید پروژه های بزرگ سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و روند پرداخت تسهیلات به این پروژه‌ها با تسهیل و سرعت بیشتری انجام شود تا برای اختصاص و تامین تسهیلات به این طرح ها با مشکل مواجه نشویم.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس نیز گفت: امسال هفت میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در قالب مشاغل خانگی، تسهیلات روستایی و طرح تکاپو به شهرستان فردوس اختصاص یافته است.
حمیدرضا صولتی تصریح کرد: یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان از محل تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی و تاکنون ۶۰۸ میلیون تومان آن محقق شده است.
وی تعهد اشتغال شهرستان فردوس در سال جاری را ۷۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون ۸۸ نفر در سامانه رصد ثبت نام و ۱۲ درصد تعهد اشتغال شهرستان نیز محقق شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس گفت: نیروگاه های خورشیدی و مرغداری های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز می‌توانند از تسهیلات لازم برخوردار شوند و تا یک ماه آینده تیم ارزیاب تسهیلات روستایی در شهرستان فردوس حضور پیدا می‌کند.
وی افزود: کمیته امداد با ۲۴ درصد، بنیاد شهید با ۵۷ درصد و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ۳۳ درصد بیشترین تحقق تعهد اشتغال در شهرستان فردوس را به خود اختصاص داده‌اند.
۹۸۶۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =