مردم با قوت در کنار دولت حرکت کنند

بیرجند – ایرنا – امام جمعه موقت بیرجند گفت: رهایی از مشکلات موجود وظیفه دولت است و مردم هم باید با قوت در کنار دولت حرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام مجید نصیرایی در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) افزود: رئیس جمهور محترم در این مدت نشان دادند که هر جا بخواهند می توانند با قوت، همدلی و وحدت حرکت کنند و این مهم باید همواره صورت گیرد.
وی تاکید کرد: مردم مراقب هجمه های دشمن در فضای مجازی باشند تا نقشه های آنها برای اقتدار آمریکا و ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شود.
خطیب جمعه بیرجند گفت: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی معنای آب در هاون کوفتن مقتدر نشان دادن آمریکا را بار دیگر برای آنها بازگو خواهد کرد اما مردم و مسئولان باید در کنار هم این توطئه را خاموش کنند.
وی تصریح کرد: تاریخ همواره بیانگر این است که هر موقع نظام اسلامی با آمریکا دست به یقه شده است آنها نتوانسته اند اهدافشان را پیش ببرند و این مهم در دیگر کشورهای اسلامی هم به وضوح مشاهده می شود.
حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه کشور در مقابله با آمریکا از بحران های زیادی عبور کرده است گفت: آمریکایی ها و کسانی که بعضا از تهدیدهای آنها در داخل می ترسند باید بدانند که آمریکا فکر اینکه با فشارهای اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی ضربه خواهد زد را به گور خواهد برد.
وی افزود: استکبار جهانی می خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما قوای سه گانه و در راس آنها قوه مجریه وظیفه دارند با وظیفه مندی و استفاده از نیروهای مخلص، جوان و انقلابی در مقابل این هجمه ایستادگی کنند.
وی اظهار داشت: تجربه ۶ ساله اعتماد به آمریکا و انگلیس وقت مملکت را تلف کرد و دولتمردان با این نشست ها می خواستند مشکلات مردم را حل کنند که این مسیر قابل تکرار نیست.
امام جمعه موقت بیرجند گفت: مسئولان به سرعت تیم اقتصادی مومن و جهادی را برگزینند و در نوع نگاهشان تجدید نظر کنند زیرا ممکن است روز به روز وضعیت بدتر شود.
وی افزود: جوانان انقلابی ما همواره نشان داده اند که می توانند، آیا ساخت یک خودرو از موشکی با برد ۲ هزار کیلومتر سخت تر است بنابراین دولت باید از ظرفیت این جوانان به خوبی بهره مند شود.

** مسجد ضرار در مقابل مسجد محور
حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه محور حق و باطل همواره رو به روی هم قرار داشته اند گفت: تا پیامبر اسلام (ص) مسجد را به عنوان محور مسایل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و دینی مسلمانان انتخاب کرد جبهه باطل مسجد ضرار را در کنار این پایگاه به راه انداخت.
وی ادامه داد: دشمن از همان ابتدا با مسجد به تنهایی مخالفتی نداشت امروز هم اگر دشمن می خواهد مسجد را به حاشیه ببرد با مسجد به تنهایی کاری ندارد، بلکه مسجد و آخوند می سازد اما مسجد و آخوند انگلیسی که آن محور اصلی را نابود کند.

** عزاداری از عناصر بالندگی شیعه است
خطیب جمعه بیرجند گفت: در تاریخ شیعه یکی از مهمترین عناصری که بالندگی شیعه را در بر داشت، عزاداری بوده است.
وی با بیان اینکه امروز دشمن برای عزاداری دوستداران جبهه حق هم برنامه ریزی کرده است افزود: دشمن ظرفیت عزاداری را به خوبی فهمیده است و عزاداری هایی را ترتیب می دهد که در ظاهر عزاداری اما در باطن همان چیزی است که صهیونیست؛ آمریکایی ها و انگلیسی ها می خواهند.
حجت الاسلام نصیرایی اظهار داشت: امروز شبکه های ماهواره ای زیادی به وسیله انگلیس برای محرم اداره می شود که هدف اصلی آن جلوگیری از پیام عاشورا است.
وی تصریح کرد: پیام عاشورا به ما می فهماند که باید مدیریت جامعه در دست افراد صالح باشد زیرا افراد ناصالح آرمان های اسلام را از بین خواهند برد.
وی گفت: افراد ناصالح فرزندان ما را در کلاس درس آموزش رقص خواهند داد و افرادی را به وجود می آورند که به آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و ولایت فقیه دهن کجی خواهند کرد.
۳۲۱۵*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =