پیکر مطهر شهید لکزایی در بیرجند تشییع شد

بیرجند – ایرنا – پیکر مطهر شهید احمد علی لکزایی از شهدای تازه تفحص شده در جزیره گواردین پس از ۳۳ سال روز دوشنبه با حضور باشکوه مردم، مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران تشییع و در قطعه دوم گلزار شهدای بیرجند خاکسپاری شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، شهر بیرجند امروز شاهد حضوری متفاوت از خواهران و برادرانی بود که انگار ندای شهید لکزایی را در پشتیبانی از ولایت فقیه شنیده بودند.
فرمانده پدافند هوایی شرق کشور در این مراسم با بیان اینکه شهید لکزایی در راه امام و ولایت فقیه ۳۳ سال در جبهه حق علیه باطل ماند، گفت: امروزه همه ما وظیفه داریم راه آن شهید بزرگوار و یاران باوفایش را گرامی بداریم.
امیر سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد، افزود: امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و برای ادامه دادن راه شهید باید از امر ولی فقیه حمایت و همدلی و وحدت را فراموش نکنیم.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تنها حزب، حزب علی و رهبر فقط سید علی بود و حزب و جناح معنا پیدا نمی کرد امروز هم پشتیبانان از ولی فقیه باید در این مسیر حرکت کنند.
در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ایستادگی در صراط حق و در مقابل متجاوزان و مستکبران را مهمترین پیام شهدا دانست.
سردار پاسدار علی قاسمی ادامه داد: پیام شهدا حرکت در مسیر الی الله و امام حسین (ع) است و مهمترین پیام آنها به جوانان و نوجوانان حق طلبی است.
وی اظهار داشت: برای تحقق حق طلبی زیر بار هیچ ظلمی نباید رفت حتی اگر غرق در مشکلات اقتصادی باشیم بلکه با ایستادگی باید راه شهدا را ادامه دهیم.
وی در ادامه صبر را از دیگر پیام های شهدا عنوان کرد و افزود: بدون شک در مسیر صبر به پیروزی خواهیم رسید.
به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر پیکر مطهر این شهید نماز خواند.
*۳۲۱۵ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =