کنگره شهدا فرصتی برای جمع آوری آثار است

بیرجند – ایرنا – فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: کنگره ملی ۲ هزار شهید استان فرصت خوبی برای جمع آوری آثار شهدا است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سردار علی قاسمی روز سه شنبه در دیدار دست اندرکاران اجلاسیه شهدای دانشجو خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان افزود: آثار زیادی از شهیدان استان وجود دارد که جمع آوری نشده است و باید به آن پرداخته شود.
وی اظهار داشت: هدف ما ترویج فرهنگ شهید و شهادت در استان بوده تا جوانان خودشان پیگیر پرونده شهدا شوند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: با وجود انجام ۹۰۰ برنامه در حوزه شهید و شهادت در استان هنوز نتوانسته ایم آنچه در شان شهیدان است را انجام دهیم.
وی گفت: گروه های سرود برای کنگره ۲ هزار شهید استان تشکیل شده همچنین جشنواره فیلم ۳۰ ثانیه ای هم پیش بینی شده است و اقدامات بسیار خوبی در فضای مجازی انجام می شود.
سردار قاسمی افزود: هفته آینده سه اجلاسیه شهدا در استان برگزار و نمایشگاه از حرا تا حرم قبل از برگزاری این اجلاسیه ها برای بازدید عموم مردم افتتاح می شود.
بنابر اعلام مسئولان ستاد کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی، اجلاسیه شهدای دانشجو استان در چارچوب این کنگره ۲۱ مهر ماه جاری در بیرجند برگزار می شود.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =