نمایش میدانی به رسم شهیدان در طبس روی صحنه رفت

بیرجند – ایرنا – نمایش میدانی به رسم شهیدان از برنامه های کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی با حضور ۱۰۰ هنرمند برجسته استان و شهرستان طبس اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس چهارشنبه شب در حاشیه اجرای نمایش میدانی به رسم شهیدان به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از سه ماه هنرمندان با کارگردانی حسین نظری در حال تمرین برای این نمایش میدانی هستند.
سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود: هدف از این برنامه زنده شدن خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اثرگذاری برای نسل جوان است.
وی اظهار داشت: نمایش میدانی در سال‌های گذشته نیز اجرا شد و با توجه به استقبال گسترده مردم، بر آن شدیم با همت و تلاش باز هم بتوانیم مردم را خرسند کنیم و آن اثربخشی را داشته باشد.
وی با اشاره به هزینه انجام شده در نمایش میدانی گفت: در واقع این یک سرمایه گذاری است که نسل جوان ما بتواند از نزدیک برنامه‌ای که تلفیقی از دفاع مقدس، عاشورا و جنگ امروز که دشمن برای ما و همسایگان ما به راه انداخته است را ببیند.
فرمانده سپاه طبس تصریح کرد: از سال گذشته ۱۴ کمیته فعالیت خود را آغاز کردند و یکی از کمیته‌ های بسیار فعال جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و شهدا بود که در قالب کتابی به نام گلشن خاطره تدوین شد و به زودی به چاپ می‌رسد.
کارگردان این نمایش میدانی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: نمایش به رسم شهیدان با موضوع امام حسین(ع)، عاشورا، دفاع مقدس و مدافعین حرم به صورت میدانی اجرا شد.
حسین نظری از همکاری شهرداری، اداره راه و شهرسازی و دهیاری ها و سایر نهادهایی که یاری کردند، قدردانی کرد و گفت: تهیه کننده این نمایش ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس است و خوشحالیم که سمت و سوی سپاه طبس به سمت نمایش و هنر است و آینده خوبی را می‌بینیم.
وی بیان کرد: این پنجمین نمایش میدانی در طبس است که اجرا شد و در گذشته نمایش غدیر، از حرم تا قدس، مردان آسمانی و فدکیه با استقبال بی نظیر مردم برگزار شده است.
نمایش میدانی به رسم شهیدان فردا شب (پنجشنبه) نیز پس از نماز مغرب و عشا در محل قرارگاه قدس طبس اجرا می‌شود.
۷۲۱۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =