سالن چند منظوره فرهنگی-ورزشی کمیته امداد افتتاح گردید/ +عکس

رئیس کمیته امداد طبس گفت: پروژه سالن چند منظوره کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در طی دو سال با زیربنای ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

خبر طبس: رئیس کمیته امداد طبس گفت: پروژه سالن چند منظوره کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در طی دو سال با زیربنای ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

رفیعی رئیس کمیته امداد طبس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس گفت: مجتمعی که امروز در هفته دولت شاهد بهره‌برداری آن هستیم با حضور امام جمعه محترم شهرستان و معاون محترم استانداری و مدیر کل محترم کمیته امداد خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردید.

وی افزود: اعتبار پروژه از محل اعتبارات مقام سرپرستی کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تامین شده که در طی دو سال پروژه روز با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع احداث شده است.

رفیعی گفت: هدف احداث سالن چند منظوره فرهنگی ورزشی بوده به منظور استفاده ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد و خصوصا مددجویان شهری که قریب ۳ هزار نفر مشمول بهره‌برداری این مجموعه خواهند شد.

رئیس کمیته امداد طبس بیان کرد: امیدوار هستیم با بهره‌برداری از این پروژه روحیه نشاط معنوی را در جمع گرم خانواده‌ها جهت رسیدن به تعالی فکری و توانمندسازی خانواده‌ها برسانیم.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =