مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در طبس برگزار می‌شود

عراقی رئیس هیات بدنسازی طبس از برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس و واحد مرکزی خبر، مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در طبس و در دهه فجر برگزار خواهد شد.

در این رابطه محمد امین محمدپرست رئیس هیئت بدنسازی استان با بیان این که این مسابقات با همکاری مسئولین و شورای شهر طبس و آقای عراقی رییس هیأت بدن‌سازی طبس برگزار خواهد شد گفت: با توجه مرکزیت طبس از لحاظ ایاب و ذهاب خصوصا راه‌های ریلی و هوایی در طبس در این مسابقات ۱۵۰ قوی‌ترین مرد ایران مسابقات حضور خواهند داشت.

وی گفت: در این دور از مسابقات از پیشکسوتان قوی‌ترین مردان نیز شرکت خواهند داشت و از تعداد ۱۵۰ نفر شرکت کننده، ۳۰ نفر برای مسابقه مردان آهنین انتخاب خواهند شد که در ایام عید نوروز پخش تلوزیونی خواهد شد.

وی با بیان این که مکان برگزاری مسابقه مردان آهنین مشخص نیست ابراز امیدواری کرد این مسابقات در داخل استان برگزار گردد.

رسول عراقی رییس هیأت بدن سازی و پرورش اندام نیز گفت: در جلسه موضوع برگزاری مسابقه در مکان‌های رو باز و سرپوشیده مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به بررسی‌ها و زمان مسابقات و همچنین جذب تماشاچی مقرر شد این مسابقات در مکان سرپوشیده برگزار شود.

3 دیدگاه دربارهٔ «مسابقه قوی‌ترین مردان ایران در طبس برگزار می‌شود;

  1. این خیلی خوبه که همچین مسابقات مهمی قراره در طبس برگزاربشه ولی امید وارم که بانظم وترتیب خاصی برگزار بشه

  2. امیدوارم از پس این کار بزرگ و سخت بربیان. توی اخرین مسابقاتی که در طبس برگزار شد با اینکه تعداد ورزشکارا کمتر از ۳۰ نفر بود ولی بینظمی موج میزد حالا ۱۵۰ نفر اونم کشوری…… همه نهاد های شهر باید کمک کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =