فراخوان عکس «خاطرات ماندگار»/ +عکس‌های قدیمی

اولین جشنواره و نمایشگاه عکس «خاطرات ماندگار» ورزش شهرستان طبس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس نقل از روابط عمومی و واحد فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، با هدف پاسداشت نقش آفرینی سال‌ها خدمت بی‌ریا و صادقانه پیشکسوتان ورزش شهرستان طبس و به منظور مرور خاطرات در نظر دارد تصاویر ورزشی دهه‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ ورزشی را در قالب اولین نمایشگاه عکس و جشنواره برگزار نماید.

لذا از کلیه پیشکسوتان و ورزشکاران دعوت بعمل می آید براساس فراخوان پیوست، نسبت به ارسال تصاویر قدیمی ورزشی بصورت حضوری یا از طریق پست الکترونیکی اقدام فرمایند.

تصاویر ارائه شده با نام خود شخص در قالب نمایشگاه عکس در طول دهه فجر برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد و در پایان با نظر پیشکسوتان، خاطره انگیزترین عکسهای ماندگار ورزشی در اولین جشنواره فرهنگی ورزشی و تجلیل از قهرمانان که اسفند ماه برگزار خواهد شد، انتخاب و هدایای نفیسی اهداء می گردد.

4 دیدگاه دربارهٔ «فراخوان عکس «خاطرات ماندگار»/ +عکس‌های قدیمی;

  1. سلام در توضیح برگزاری این نمایشگاه و به قولی جشنواره تصاویری با قدمت بیشتر از آنچکه بعنوان نمونه روی سایت اداره ورزش و طبس نیوزوجود دارد به تصویر کشیده خواهد شد و چند نمونه عکس هم برای مسابقه و انتخاب خاطره انگیزترین عکس و تصاویری هم برای تشخیص نام افرادی که در تصویر مشاهده می شوند بعنوان بخشهای جانبی این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. ۱۲ بهمن موعد افتتاح نمایشگاه در محل اداره ورزش و جوانان خواهد بود.دعوت می کنیم از تصاویر ناب ورزش شهرستان که یاد آور خاطرات گذشته است دیده نمائید.

  2. کاش میشد کسانی که این عکس ها رو میفرستند اسامی افرادی را که در عکس هستند رو هم ذکر کنند.

  3. سلام. تشکر از اینکه خبر فراخوان رو روی سایتتون گذاشتید.در برگزاری این نمایشگاه و فراخوان اگه پیشنهادی دارید لطفا ما را بی نصیب نگذارید.قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =