استقرار ام آر آی تا اسفند ماه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس دیدار کردند.

به گزارش طبس نیوز روز یکشنبه اول آبان معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دیدار با موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی به تسریع در روند پیگیری دستگاه ام آر آی تاکید کرد کرد.
علی اکبر رحیمی افزود: به دلیل وسعت زیاد شهرستان طبس نگاه ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان می طلبد.
وی همچنین بیان کرد: تسریع در روند اجرای توسعه ساختمان بیمارستان و تامین پزشک متخصص و عمومی و سایر تخصص های مورد نیاز شهرستان از خواسته های به حق مردم و مسئولین در شهرستان طبس می باشد که انتظار است دانشگاه علوم پزشکی استان با وسعت دید بیشتر نسبت به حوزه وسیع و پراکنده شهرستان در صدد رفع نیازمندی های بهداشت و درمان شهرستان باشد .
رحیمی تصریح کرد : برابر گزارش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس بیش از ۶۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت ها ، تجهیزات و زیرساخت های بهداشت و درمان طی قریب به دوسال گذشته هزینه شده که قابل تقدیر میباشد .
در این جلسه رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی گفت: برابر پیگیری های دانشگاه استانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی صورت گرفته که مردم از برکات آن بهره مند شده یا خواهند شد .
موسوی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته دستگاه «ام ار ای» شهرستان طبس تا اسفند ماه ۱۴۰۱ در شهرستان طبس استقرار خواهد گرفت .

 

سمانه نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =