پرداخت بیش از ۶۴ میلیارد ریال تعهدات تامین اجتماعی عشق‌آباد در سال گذشته

رحیمی رییس شعبه تامین اجتماعی عشق‌آباد گفت: در سال گذشته بیش از ۶۴ میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان پرداخت گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رحیمی رئیس شعبه تامین اجتماعی شهر عشق‌آباداظهار داشت: تعهدات سازمان بر اساس استاندارهای تعیین شده به وسیله سازمان بین المللی کار و سازمان تامین اجتماعی تنظیم شده و بالاترین حد استانداردها را در برمی‌گیرد.

با توجه به اهداف و ماموریت تامین اجتماعی با تکیه بر اصل ۲۹ قانون اساسی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با بیش از ۶۰ سال سابقه و تحت پوشش قرار دادن بیش از ۴۰ میلیون نفر بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور بوده و با ایجاد بستری مناسب در افزایش امنیت روانی و اطمینان خاطر در قشر کارگر و مولد جامعه نقش بسزایی دارد.

رحیمی در خصوص عملکرد شعبه تامین اجتماعی عشق‌آباد در یک سال گذشته پرداخت و گفت: این شعبه با تحت پوشش قرار دادن ۱۵۵۰ نفر بیمه شده اصلی و ۵۹۴ نفر مستمری بگیر و ۲۴۸۶ نفر افراد تبعی آنان، در مجموع به ۴۶۳۰ نفر خدمت‌رسانی می‌کند که نسبت به سال قبل ۲۰ درصد در تعداد بیمه شده و ۶ درصد در تعداد مستمری بگیران افزایش یافته است و سایر خدمات مبنی بر صادر کردن تعداد دفترچه بیمه درمان ۲۵۰۴ و تامین اعتبار دفترچه درمان ۲۱۰۷ و بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی ۴۸۳ مورد بوده است.

رییس تامین اجتماعی عشق‌آباد بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۶۴ میلیارد ریال در قالب تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان پرداخت گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: این شعبه با دریافت ۱۰۰ درصد لیست‌های کارفرمایان و فیش‌های حق بیمه رانندگان، بیمه‌شدگان حرف و مشاغل آزاد و اختیاری و کارگران ساختمانی به صورت اینترنتی و همچنین ابلاغ احکام الکترونیکی به کارفرمایان بیش از ۷۵۰۰ مورد مراجعه حضوری به این شعبه کاسته است.

رییس شعبه تامین اجتماعی عشق آباد اضافه کرد: در شش ماهه اول سال گذشته در بین شعب تیپ ۵ استان خراسان جنوبی رتبه اول استان و در شعب تیپ ۵ کشور به رتبه ۲۶ کشوری ارتقاء یافته و در ادامه بیان داشت با توجه به همکاری و فعالیت بسیار خوب نیروهای پر توان این شعبه امیدوارم در ۶ ماهه دوم رتبه بهتری را در کشور از آن خود کنیم .

وی از مسولین ادارات عشق آباد که حق بیمه نیروهای خود را به این شعبه واریز نمی‌کنند درخواست کرد جهت تسریع در خدمت‌رسانی به بیمه شدگان با عنایت به دریافت لیست اینترنتی حق بیمه توسط شعبه، نسبت به ارسال لیست حق بیمه کارگران و کارمندان شاغل در بخش که حق بیمه آنها به سایر شعب ارسال می‌گردد اقدام مقتضی به عمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =