ظریف: در تمام مراحل مذاکرات به حضرت ثامن‌الحجج(ع) توسل کردیم‌

وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر “در تمام مراحل مذاکرات هسته‌ای به حضرت رضا(ع) توسل کردیم” گفت: امیدواریم به‌برکت حضرت رضا(ع) مملکت عزیزمان بیش از گذشته با توافق به دست آمده به‌سمت تعالی و پیشرفت حرکت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،محمدجواد ظریف اظهار داشت: در همه مراحل مذاکره برای احقاق حقوق ملت غیور ایران اسلامی، به وجود نازنین حضرت امام رضا(ع) متوسل شدیم و ما هرچه داریم از امام رضا(ع) است.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: لازم دانستیم پس از حصول این نتیجه به پابوسی امام رضا(ع) مشرف شویم و خدای متعال را شکرگزار باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم به‌برکت حضرت رضا(ع) مملکت عزیزمان بیش از گذشته با توافق به دست آمده به‌سمت تعالی و پیشرفت حرکت کند.

*محبت اهل‌بیت(ع)؛ سرمایه‌ای عظیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: آنچه به دست آوردیم جز با عنایات الهی و توسل به اهل‌بیت(ع) میسر نمی‌شد.

علی‌اکبر صالحی با بیان “محبت اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) سرمایه‌ای عظیم برای کشورمان است” ابراز داشت: برای شکرگزاری از خدای متعال و عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع) از وین مستقیماً به بارگاه منور رضوی آمدیم.

وی ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده با لباس نوکری امام رضا(ع) به حرم مشرف شدند تا ثابت کنند همه خادم و خدمتگزار اهل‌بیت(ع) و مردم شریف ایران اسلامی هستند.

*حرم مطهر، قلب ایران اسلامی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان و عضو ارشد تیم مذاکره کننده نیز گفت: حرم مطهر رضوی قلب ایران است و تمام اعضای تیم مذاکره‌کننده اتفاق نظر داشتند که پس از حصول توافق به زیارت امام رئوف مشرف شویم.

سید عباس عراقچی بیان داشت: اگر موفقیتی برای کشور و مردم عزیز ایران اسلامی کسب شده، قطعاً مرهون الطاف امام رضا(ع) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =