رضایت شهروندان از آتش‌نشانی نشانه عملکرد خوب این واحد است

به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشان؛ شهردار طبس، اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار؛ با حضور در واحد آتش‌نشانی طبس ضمن تبریک این روز به آتش‌نشانان از تلاش‌های آنان تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشان؛ پیام طوسی شهردار طبس با حضور در واحد آتش نشانی طبس با تبریک این روز و تقدیر از کارکنان آتش‌نشانی گفت: با توجه به اینکه آتش نشانی طبس علاوه بر شهر طبس به روستاهای اطراف نیز خدمت‌رسانی می‌کند  ما در واحد آتش‌نشانی کمبود‌های جدی داریم اما علی‌رغم این مشکلات این واحد در این مدت وظایف خود را به خوبی انجام داده است و رضایت شهروندان از آتش نشانی نشانه عملکرد خوب این واحد است.

فخاری رئیس شورای اسلامی شهر طبس  نیز ضمن تبریک این روز به آتش نشانان، خدمات آتش‌نشانی را با توجه به کمبود تجهیزات آن مطلوب ارزیابی کرد و از مسئول و کارکنان آن مجموعه تجلیل کرد.

وی  آتش‌نشانان را نیروهای فداکاری توصیف کرد که هر لحظه به استقبال خطر می‌روند و تکریم آنان را از وظایف جامعه به ویژه شورای اسلامی شهر دانست .

حق‌گوی  مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری نیز گزارشی از عملکرد آتش نشانی دریکسال گذشته ارائه کرد و با طرح مشکلات آتش‌نشانی و برنامه‌های آتی بویژه در بخش تجهیزات ایمنی همیاری مدیریت شهری را طلب کرد و اظهار امیدواری کرد که امسال کمترین حادثه را داشته باشند.

در پایان از حسن بورنگ امدادگر جوان به دلیل نجات کودکی که چند ماه قبل داخل چاه ۳۰ متری سقوط کرد تجلیل بعمل آمد و همچنین از تلاش‌ها و خدمات کارکنان آتش‌نشانی تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =