بهره برداری از فاز اول مجتمع کشت گلخانه‌ای شهرستان طبس

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری فاز اول مجتمع کشت گلخانه‌ای روستای کریت در شهرستان طبس به بهره برداری می‌رسد.

احمد رفیعی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبسطبس نیوز: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری فاز اول مجتمع کشت گلخانه‌ای روستای کریت در شهرستان طبس به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس، «احمد رفیعی» با بیان این مطلب افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت ۴۴ هزار مترمربع در حال ساخت است که فاز اول آن شامل سالن مجتمع با زیربنای ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: با آغاز به کار این مجتمع ۱۵ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

رفیعی اضافه کرد: در این هفته همچنین ۱۷۵ طرح قالیبافی با پشتیبانی بخش خصوصی اجرا می‌شود که این طرح‌ها در زمینه تهیه و تأمین مواد اولیه فرش، نظارت فنی و خرید محصولات است و با اجرایی شدن این طرح‌ها سالیانه بیش از ۷۰۰ مترمربع فرش به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تولید می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس در ادامه گفت: افتتاح فاز اول شرکت سهند گلشن شرق با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع و اشتغال‌زایی ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری است.

احمد رفیعی خاطرنشان کرد: برای راه اندازی فاز اول این شهرک ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل فازهای دیگر بیش از ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: برگزاری جشن نیکوکاری و بازدید از خانواده‌های مددجو در قالب طرح مفتاح الجنه از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =