فرماندار ویژه طبس: وضعیت ایستگاه راه آهن طبس مناسب نیست

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: با وجود این که چندین سال از افتتاح ایستگاه راه آهن طبس سپری می‌شود اما وضعیت زیباسازی و روشنایی مناسبی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه آهن شرق گفت: انتظارات مردم طبس و استان خراسان جنوبی از اداره کل راه آهن شرق و ایستگاه راه آهن طبس بالاست و با وجود این که چندین سال از افتتاح ایستگاه راه آهن طبس سپری می‌شود اما وضعیت زیباسازی و روشنایی مناسبی ندارد.

وی افزود: مسافر و گردشگری که از خطوط ریلی وارد شهرستان می شود درب ورودی آن ایستگاه راه آهن است و امیدوارم این نواقص برطرف شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: طرح های توسعه ای در گذشته بود که برای ایستگاه طبس مصوب شده بود از جمله طرح هایی که به دو بانده شدن منتج می شد اما این طرح ها از ایستگاه راه آهن طبس حذف شده بود.

فرماندار ویژه طبس اظهار کرد: با توجه به وقت و زمانی که خراسان جنوبی روی راه آهن شرق گذاشته است حذف مناطق مرزی از این اداره کل صلاح نیست.

وی بیان کرد: نیروهای شرکتی و پیمانکاری راه آهن شرق نیاز به توجه بیشتر دارند و از شرکت های بومی استفاده شود.

امام جمعه طبس: خطوط ریلی در شهرستان طبس باید دو خطه باشد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه آهن شرق گفت: خدمت در راه آهن شرق کشور اهمیت زیادی دارد چرا که مسافران آن زائران حرم امام رضا علیه السلام هستند و مدیریت این مجموعه توفیق می‌خواهد.

وی افزود: مدیریت های قوی و خوبی در شهرستان طبس داشتیم که از نظر حمل مسافر و بار گاهی گزارش دادند که راه آهن شرق رتبه دوم در کشور شده است و امیدواریم در دوران مدیریت جدید به رتبه اول برسیم.

امام جمعه طبس بیان کرد: من از ابتدا بر این عقیده بودم که با توجه به تعدد قطار های باری و مسافربری خطوط ریلی در شهرستان طبس باید دو خطه باشد و اکنون نیز کارشناسان نیز به این رسیده اند.

وی افزود: امیدواریم با درایت مسئولین این موضوع تحقق یابد.

در این مراسم از زحمات محمدابراهیم اقبالی مدیرکل پیشین راه آهن شرق تقدیر و حسن ماسوری به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

مدیر کلی راه آهن شمالغرب و راه آهن اصفهان و ریاست اداره جریه و کارخانجات لرستان (ناوگان) از جمله سوابق ماسوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =