ایجاد اختلاف در ایران اسلامی از اهداف آمریکا است

امام جمعه طبس گفت: یکی از اهداف شوم آمریکا، ایجاد اختلاف در ایران اسلامی و تضعیف دولت جدید است.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: یکی از اهداف شوم آمریکا، ایجاد اختلاف در ایران اسلامی و تضعیف دولت جدید است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، با اشاره به تماس تلفنی اوباما با روحانی اظهار کرد: مکالمه‌ای کوتاه انجام شده است، اما عالم سیاست بسیار پیچیده است و باید همه‌ی مردم، مسئولان و نخبگان قبل از اظهارنظر مقداری تأمل کرده، از قضاوت‌های عجولانه بپرهیزند و هر موضوعی را سریع محکوم نکنند.

وی گفت: علی‌رغم تلاش آمریکایی‌ها برای ملاقات رؤسای جمهور ایران و آمریکا، اما این موضوع از سوی ایران رد شد و در لحظات پایانی این سفر رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس‌جمهور ایران تماس تلفنی گرفت و مکالمه‌ای کوتاه انجام شد.

خطیب جمعه طبس بیان کرد: رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در سفر به آمریکا به هیچ عنوان از اصول مسلم ایران از جمله در موضوع انرژی هسته‌ای کوتاه نیامدند و از این پس هم کوتاه نخواهند آمد.

وی گفت: یکی از اهداف شوم آمریکا، ایجاد اختلاف در ایران اسلامی و تضعیف دولت جدید است که باید همه مردم، مسئولان و نخبگان با درک این موضوع، از اظهارنظرها و قضاوت‌های عجولانه بپرهیزند.

امام جمعه طبس با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و روز ازدواج، بیان کرد: ازدواج یک نیاز ضروری برای دختر و پسر است و به تأخیر انداختن ازدواج سبب افزایش مفاسد جامعه و خانواده می‌شود.

وی افزود: برخی آداب و رسوم بی‌پایه و اساس در مورد ازدواج از جمله چشم و هم‌چشمی‌های بی‌مورد، مهریه‌های زیاد و یا بهانه کردن نداشتن شغل، خلاف فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =