رسوایی بزرگ

رسوایی بزرگ

محمدعلی رضایی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر دشمنی همیشگی آمریکا علیه ایران، افزود: حادثه طبس از جمله مواردی بود که آمریکا دشمنی خود را نسبت به ایران از مرحله فکر به عمل رساند اما موفقیتی حاصل نکرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آمریکا در حادثه طبس تلاش داشت تا گروگان‌هایی که در جریان تسخیر لانه جاسوسی در اختیار ایران قرار گرفته بودند را از خاک کشورمان خارج کند، ادامه داد: آمریکا برای این اقدام دقیقا زمانی را انتخاب کرده بود که ملت ایران به نوعی در آرامش به سر برده و به هیچ عنوان پیش بینی نمی‌کردند که چنین توطئه‌ای از سوی آمریکا در حال طراحی و اجرا باشد.

عضو کمیسیون عمران در مجلس نهم با بیان اینکه در حادثه طبس توطئه آمریکا با امدادهای غیبی خنثی شد، تاکید کرد: اگرچه در دل شب و در مقابل تجهیزات نظامیان آمریکا هیچ نیروی منسجمی برای مقابله نبود اما عنایت و پشتیبانی خداوند از انقلاب اسلامی و ملت ایران آمریکا را متحمل شکست مفتضحانه‌ای کرد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه طبس هیچ‌گاه در تاریخ آمریکا به فراموشی سپرده نخواهد شد، یادآور شد: در حادثه طبس ملت ایران و تمام دنیا شاهد تحقق اراده خداوند بودند که وعده داده در صورت پشتیبانی از دین خدا و مسیر حق، خداوند شما را بر کفار پیروز خواهد کرد.

رضایی تاکید کرد: تجربه طبس این پیام را برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران داشت که انقلاب ایران شکست ناپذیر بوده و صرف نظر از اینکه جوانان جمهوری اسلامی همواره برای دفاع از انقلاب در صحنه هستند دست الهی نیز حافظ و حامی انقلاب و ملت ایران است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس هشتم، با تاکید بر اینکه در حادثه طبس طوفان شن مامور حفظ و حراست از انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: واقعیت آن است که آمریکا تلاش داشت تا با توسل به امور ظاهری و تجهیزات مادی جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد بی خبر از اینکه دستی معنوی و الهی حفاظت و حراست از جمهوری اسلامی ایران را بر عهده گرفته است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، گفت: حادثه طبس نه تنها درس عبرتی برای دشمنان ایران نبوده بلکه امروز و بعد از گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب شاهدیم که مقامات آمریکا بی‌خبر از معنا، برای جبران شکست‌های خود همچنان توطئه‌های مختلفی را علیه جمهوری اسلامی پیگیری می‌کنند که هر بار با شکست مواجه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =