بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در طبس +عکس

حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در طبس گفت: نام امام در اقصی‌نقاط جهان امیدبخش مستضعفین است و لرزه بر اندام مستکبرین می‌اندازد، امام جامع میراث فرهنگی ماست.

طبس نیوز: حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در طبس گفت: نام امام در اقصی‌نقاط جهان امیدبخش مستضعفین است و لرزه بر اندام مستکبرین می‌اندازد، امام جامع میراث فرهنگی ماست.

حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی «فتوح اندیشه» در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در طبس گفت: ۲۵ سال است که عزیز ما از دنیا رفته است و هنوز که هنوز است من دلم می‌سوزد که وقتی میخواهیم انقلاب را معرفی کنیم میگوییم خیابان‌ها را درست کرده‌ایم و بیمارستان ساخته‌ایم ،اما امام فرمودند ما برای اسلام جنگیدیم.

وی افزود: متاسفیم که فقط به خاطر شکم‌هایمان راه امام و مکتب امام را تغییر می‌دهیم ، امام پیام‌آور دین و عزتی بود که زیر چکمه های ظلم و استبداد له شده بودند و فراموش کرده بودند می‌توانند فریاد بزنند.

حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار گفت: امام به ما یاد داد که آمریکا نگوییم و  مرگ بر آمریکا و شیطان بزرگ بگوییم. به ما یاد داد که نگوییم قدرت‌های بزرگ ، بگوییم مستکبرین عالم.

وی بیان کرد: اگر ما میخواستیم از آمریکا به نام قدرت بزرگ یاد کنیم تمرین نمیکردیم که همپای بزرگان‌مان بگوییم مرگ بر آمریکا، این جفای به امام است.

وی خاطرنشان کرد: امام سازش نکرد بلکه کاری کرد که قهرمانان دنیای معاصر با افتخار آمدند و بر دستانش بوسه زدند، اگر نان خشکی را با عزت بخوریم بهتر از این است که غذای چربی را با ذلت بخوریم.

وی افزود: بهای عزت‌مان را راحت از دست ندهیم، کاری نکنیم که فردای قیامت شرمنده امام و شهدا شویم. آنها جانشان را دادند و رفتند حالا به خاطر نان عزت‌مان را نفروشیم هنوز از ما جان نخواسته‌اند این وعده الهی است که ملتی که مقاومت کند را پشتیبانی می‌کند.

رئیس مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی «فتوح اندیشه» گفت: نام امام در اقصی‌نقاط جهان امیدبخش مستضعفین است و بر اندام مستکبرین لرزه می‌اندازد، امام جامع میراث فرهنگی ماست. امام تسلیم حضرت حق شده و این وعده خداست که هر کس پیش من خم شود همه عالم پیش او سر خم میکنند و خاضع و خاشع می‌شوند.

وی گفت: برخی فکر می‌کنند عزتی که امام به دست آورده عزت قراردادی است و عزت رای مردم است این نیست بلکه امام عزتش را از شب زنده داری‌هایش و از سجاده‌اش به دست آورده است و امام خاموش شدنی نیست.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان و خدام حرم امام‌زاده حسین بن موسی الکاظم(ع) نیز حضور داشتند.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =