۴۰ میلیون تومان برای احداث نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد در طبس اختصاص یافت

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته مبلغ ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث و تجهیز دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد در طبس اختصاص یافته است.

طبس نیوز: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته مبلغ ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث و تجهیز دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد در طبس اختصاص یافته است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام رمضان زاهدی صبح جمعه در جمع فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌های بشرویه و طبس اظهار کرد: در خراسان جنوبی تنها در شهرستان طبس نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد فعال بوده که دارای شرایط ویژه‌ای است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث و تجهیز دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد در طبس اختصاص یافته است.

حجت الاسلام زاهدی به فعال بودن کانون های فرهنگی هنری در کل شهرستان اشاره کرد و گفت: کانونی که گزارشی نداشته و رفت و آمدی با دفتر نمایندگی ندارد از دید ما غیر فعال است و رو به تعطیلی می رود.

وی افزود: در استان خراسان جنوبی ۴۰۰ کانون در حال فعالیت هستند که ۳۷ کانون در طبس فعال و ۱۰ کانون نیز در حال تاسیس هستند.

حجت الاسلام زاهدی گفت: بهترین کانون کانونی است که در راستای قرآن و اهل بیت حرکت و فعالیت کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: با فرارسیدن تابستان بحث اوقات فراغت از طرف دستگاه های مختلف مطرح می شود که دستگاه هایی از جمله آموزش و پرورش و فرهنگ ارشاد اسلامی بیشتر در این امر دخیل هستند.

حجت الاسلام زاهدی بیان کرد: آنچه که در کانون های فرهنگی هنری مساجد و اوقات فراغت مطرح است جدای از دستگاه های دیگر بوده زیرا با وجود مساجد در این فعالیت‌ها در این مکان کارهای فرهنگی، مذهبی و هنری جنبه تقدس می گیرد.

وی تصریح کرد: آمیخته شدن برنامه ها و تاثیرپذیری آن از مساجد بر جوانان دوچندان است و غنی بودن و پربودن برنامه ها از اهداف این طرح به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =