برای برچیده شدن بی‌عفتی نیاز به ۹ دی فرهنگی است

در بیانیه مشترک کارگروه بانوان مجمع و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس آمده است: به ملت همیشه در صحنه ایران عرض می‌کنیم که همان گونه که در سال ۸۸ حماسه‌ای بزرگ مانند ۹ دی باعث برچیده شدن فتنه و آشوب در جامعه شد اکنون نیز برای برچیده شدن فساد و بی‌عفتی نیاز به ۹ دی فرهنگی است.

خبر طبس: در بیانیه مشترک کارگروه بانوان مجمع و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس آمده است: به ملت همیشه در صحنه ایران عرض می‌کنیم که همان گونه که در سال ۸۸ حماسه‌ای بزرگ مانند ۹ دی باعث برچیده شدن فتنه و آشوب در جامعه شد اکنون نیز برای برچیده شدن فساد و بی‌عفتی نیاز به ۹ دی فرهنگی است.

به گزارش خبر طبس، کارگروه بانوان مجمع و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس به مناسبت روز حجاب و عفاف بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

امروز یکی از مهم ترین محورهای تهاجم فرهنگی دشمن بحث حجاب و عفاف است. عفاف و حجاب و حیا هم برای زن و هم برای مرد امری ضروری بوده و عدم رعایت آن باعث به خطر افتادن بنیان خانواده و به فساد کشیده شدن جامعه می‌شود.

جامعه اسلامی ایرانی ما ادامه‌دهنده راه همان حسینی است که جان خود و عزیزانش را برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فدا کرد.

پس اکنون که دشمنان این مرز و بوم که از حمله نظامی به کشور عزیزمان ناامید شده و در صدد ضربه زدن به فرهنگ و هویت اسلامی ما و ضربه زدن به حیا و عفت و پاکدامنی زنان و مردان ما هستند، مانند مولایمان حسین (ع) جان خود را فدا می‌کنیم برای حفظ این ارزش ها.

موید حرف ما کشته شدن صد ها تن از مردم مظلوم ایران در مسجد گوهرشاد است که در اعتراض به فرمان کشف حجاب رضاخان تجمع کردند و هدف گلوله های طاغوت قرار گرفتند.

اکنون که در این روز بزرگ که روز عفاف و حجاب نام گرفته است قرار داریم ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان این روز، چند درخواست از ملت و مسئولین محترم داریم که در زیر به آن می پردازیم:

۱- از همه ملت ایران به خصوص متدینین و دل سوزان نظام میخواهیم دستگاه‌هایی را که به طور مستقیم در امر عفاف و حجاب کار می‌کنند تنها نگذاشته و آنان را در اجرای این امر با انجام امر به معروف و نهی از منکر یاری دهند.

۲- از همگان می‌خواهیم به امر عفاف و حجاب که مانند نماز فریضه واجب الهی است نگاهی جناحی نداشته باشند زیرا که عفاف و حجاب امر خداست و هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و شامل تمامی مسلمانان جهان می‌شود.

پس با امر عفاف و حجاب نباید به صورت جناحی و سلیقه‌ای برخورد کرد که روزی باشد و روزی نباشد و یا مبارزه با بی‌حجابی بشود مبارزه با جناح خاص و ضد پیشرفت.

که اگر این چنین باشد و کسانی باشند که کمک به دشمنان برای بی‌حجابی و بی‌حیا کردن ملت به بهانه پیشرفت باشد و بخواهند در جامعه بی‌حجابی را ترویج دهند پیرو فرهنگ رضاخانی خواهند بود و محکوم هستند.

۳- از تمامی مسئولین محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهیم امر عفاف و حجاب را که مهم‌ترین امر در فرهنگ اسلامی ماست، سرآمد تمامی اعمال فرهنگی قرار داده و توجه بیش از پیش به این امر داشته باشند و این مسئله را همان طور که بیان شد سلیقه‌ای و جناحی نکنند و با تمام قدرت در برابر برخی نهاد ها و دستگاه‌ها که با وقاحت در جامعه اسلامی بی‌حجابی را آزاد اعلام می‌کنند برخورد شود و همچنین به درخواست مردم برای اجرای قانون عفاف و حجاب که سال ۸۵ تصویب و تا کنون گرد بی‌عملی بر آن نشسته جامه عمل بپوشانند.

۴- به ملت همیشه در صحنه ایران عرض می‌کنیم که همان گونه که در سال ۸۸ حماسه‌ای بزرگ مانند ۹ دی باعث برچیده شدن فتنه و آشوب در جامعه شد اکنون نیز برای برچیده شدن فساد و بی‌عفتی نیاز به ۹ دی فرهنگی است تا با یک اعتراض جمعی توسط مردم بساط بی‌عفتی از جامعه برچیده و برای چندمین بار مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =