تشرف حدود ۳۰۰ هزار زائر در امامزاده طبس/ افزایش ۲۰ درصدی حضور زائران

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: از ابتدای مرداد ماه جاری حدود ۳۰۰ هزار زائر به آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس مشرف شدند که طبق آمار افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

خبر طبس: مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس گفت: از ابتدای مرداد ماه جاری حدود ۳۰۰ هزار زائر به آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس مشرف شدند که طبق آمار افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبر طبس، حمزه سپهریان در جمع خبرنگاران گفت: تقریبا از اوایل مرداد ماه همزمان با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای تابستانی حدود سیصد هزار نفر به این مجموعه مذهبی مشرف شدند که افزایش ۲۰ درصدی زائر را نشان می دهد.

وی با توجه به شروع سفرهای تابستانی هموطنان افزود: سعی شده تمامی امکانات اقامتی و رفاهی و خدمات رسانی شهرستان برای تکریم هر چه بیشتر زائران بکار گرفته شود.

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: با فراهم کردن فضائی معنوی و با اجرای برنامه های متنوع از قبیل برنامه های متنوع فرهنگی، پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره دینی زائران، ارشاد و راهنمایی زائرین توسط خادمین افتخاری و راهنمایان زائر حرم مطهر، تبلیغات و توزیع نشریات فرهنگی، مسابقات فرهنگی و طرح های قرآنی، کارگاه آموزشی قرآن و نهج البلاغه، واحد ادبیات قرآنی کودکان و قصه گویی به میزبانی شایسته از زائران پرداخته می شود.

حمزه سپهریان ادامه داد: همچنین تسهیلات اقامتی از قبیل غرفات با امکانات اولیه و واحدهای اقامتی با تجهیزات کامل جهت استراحت، باغ رضوان با چشم اندازی قابل تحسین، آشپزخانه های عمومی با تجهیزات کامل آشپزی، دو باب سقاخانه دارای آب سرد و شیرین، فروشگاههای محصولات فرهنگی و مواد غذایی، دارالشفاء و پاسگاه انتظامی حرم، گرمابه رضوان، پارک بازی کودکان، پارکینگ های وسائط نقلیه سبک و سنگین، سرویسهای بهداشتی و فضای سبز زیبا برای زائران فراهم است.

3 دیدگاه دربارهٔ «تشرف حدود ۳۰۰ هزار زائر در امامزاده طبس/ افزایش ۲۰ درصدی حضور زائران;

  1. طبق گفته کسبه میدان امامزاده جمعیت زائرین ومسافرین مخصوصابعد از ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال قبل بسیار کاهش داشته است مسافرین امسال کاهش چشمگیری پیداکرده اندمن نمی دانم این ۲۰درصد افزایش زائر مربوط زائرین مسافر بوده یا مجاورین وخود طبسی ها را هم شامل می شود احتمال زیاد افزایش ۲۰درصدی زائرین مربوط به تشییع جنازه کشته شدگان هواپیمای تهران طبس بوده است که در امامزاده طبس حضور به هم رسانده اند می خواستم بدانم که آمارهایی که توسط مسئولین به این دقیقی داده می شود از کجا استخراج می شود.

    1. همانطور که می دانیم سال قمری ۱۰روز به عقب برمی گرددپس سال گذشته بیشتر ماه مبارک رمضان درماه مرداد بوده است یعنی سال گذشته عید فطر حدودا در تاریخ ۱۸مردادماه بوده وامسال ۷مردادماه عید فطر دراین روز قرارگرفته است پس نتیجه می گیریم که مسافرین درمردادماه امسال ۱۰روززودتر سفرخودراآغازکرده اند برای همین طبق گفته مسئولین امامزاده ۲۰ درصد به آمار زائران اضافه شده است که این مسئله یک امر عادی وطبیعی است وکاری به فعالیت های خاص مسئولین ندارد.واماری که داده شده دقیق است.

      1. اگه ۱۰ روز به عقب برمی گردد نباید ۲۰ درصد افزایش داشته باشد طبق حساب وکتاب من باید ۳۰ درصد افزایش پیداکرده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =