طبسی‌ها در میقات‌الرضا ۳ روز میزبان کاروان خدام رضوی

در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مردم خونگرم و ولایتمدار طبس در میقات‌الرضا به مدت ۳ روز میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» و قدوم خدام رضوی با شعار «حضورتان در تمام زندگیم جاری است یا علی بن موسی الرضا(ع)» خواهند بود.

خبر طبس: در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مردم خونگرم و ولایتمدار طبس در میقات‌الرضا به مدت ۳ روز میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» و قدوم خدام رضوی با شعار «حضورتان در تمام زندگیم جاری است یا علی بن موسی الرضا(ع)» خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی موسسه حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، کاروان خدام رضوی «زیر سایه خورشید» از ۱۴ تا ۱۶ شهریور به مدت ۳ روز میهمان مردم شهرهای طبس، عشق آباد و دیهوک است.

از ویژه برنامه‌های خدام عالم آل‌محمد(ص) در این شهرستان می توان به تشرف آنان به آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) برادر گرامی حضرت ثامن الحجج(ع)، استقبال مردمی، دیدار با ائمه جمعه، روحانیت، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، قاریان و مداحان، ایتام و کودکان بی‌سرپرست، عیادت از بیماران در بیمارستان‌، حضور بر سر قبور مطهر شهدا، مرکز اصلاح تربیت، شرکت در همایش های پیاده روی و مراسم جشن و سرور اشاره کرد.

شایان ذکر است در این گروه سه نفر خادم، یک نفر روحانی برای تبلیغ و یک نفر مسئول کاروان حضور دارند.

ضمنا هفتمین دوره از جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» از تاریخ ۶ الی ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۳ در ۲۰۰ شهر از ۳۱ استان کشور و همچنین ۳۰ شهر از ۱۰ کشور خارجی برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =