صدور مجوز تاسیس نخستین مدرسه استعدادهای درخشان در طبس

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: صدور مجوز تأسیس مدرسه استعدادهای درخشان که آرزوی دیرینه مردم ولایت مدار طبس بود، محقق شد.

خبر طبس: معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: صدور مجوز تأسیس مدرسه استعدادهای درخشان که آرزوی دیرینه مردم ولایت مدار طبس بود، محقق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، محمود جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای انتصاب به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس، پیگیر تاسیس مدرسه استعدادهای درخشان که آرزوی دیرینه و حداقل سه دهه‌ی مردم بزرگوار و فهیم شهرستان بود، بوده‌ام که این مهم امروز محقق شد.

وی ضمن تبریک صدور مجوز تاسیس نخستین مدرسه‌ی استعدادهای درخشان در طبس گفت: با انجام سفرهای استانی و حضور مکرر در وزارتخانه و بیان ضرورت راه‌اندازی و تاسیس این مدرسه در طبس و با پیگیری‌های مجدانه و حمایت و همراهی نماینده مردم در مجلس جناب آقای دکتر عبدالله‌زاده این امر به سرانجام رسید.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش طبس ادامه داد: از تلاش دست‌اندرکاران و مسئولان آموزش و پرورش به ویژه در رده‌های ستادی، استانی و کشوری که زمینه‌ی شکوفایی استعدادهای نهفته‌ی دانش‌آموزان طبسی را فراهم کنند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: دشمنان ما تلاش می‌کنند علم و دانش را از جوانان ما بگیرند اما امروز شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه‌های مختلف علمی در کشور هستیم. در این برهه از زمان وظیفه ما دفاع از حریم علم و دانش است که دانش‌آموزان طبسی با فراگیری علم و دانش و پیشرفت علمی خود در حال پاسداری و دفاع از آن هستند.

این مسئول گفت: شهرستان طبس به خاطر داشتن فرزندانی مستعد استحقاق استفاده از امکانات مدارس خاص را دارد که در نمودارهای عملکردی در زمینه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری کاملاً مشهود و در خور تحسین است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش طبس خاطرنشان کرد: کسب رتبه‌های تک رقمی در کنکور سراسری، دریافت مدال‌های افتخار در مسابقات و جشنواره‌های کشوری و حضور متخصصان و فرهیختگان طبسی در رده‌های مختلف علمی و آموزشی همگی گواهی بر این مهم است.

وی اضافه کرد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد آموزشی و تربیتی، نقش آفرینی و مشارکت اولیای دانش‌آموزان در فعالیت این‌گونه مدارس،سبب پیشرفت در امور آموزشی و تربیتی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش طبس در پایان گفت: همکاران باید دقت کنند که مدرسه استعدادهای درخشان در همه ابعاد تربیتی و آموزشی مورد توجه قرار گرفته و سر آمد دیگر مدارس باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =