کاروان پیاده زائران کربلای مردم مشهد به طبس رسید/ +عکس

کاروان ۷۰ نفره که برای چهاردهمین بار به قصد زیارت کربلای معلی با پای پیاده از مشهد مقدس حرکت کرده‌اند، عصر روز گذشته وارد شهر طبس شدند.

خبر طبس: کاروان ۷۰ نفره که برای چهاردهمین بار به قصد زیارت کربلای معلی با پای پیاده از مشهد مقدس حرکت کرده‌اند، عصر روز گذشته وارد شهر طبس شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، کاروان پیاده انصارالحسین(ع) مردم مشهد مقدس که حرکت خود را در روز ششم محرم از مجتمع بقیه‌الله آغاز کرده است، عصر روز گذشته وارد شهر طبس شدند.

این کاروان به مدت ۵۷ روز، مسافت دو هزار کیلومتری مشهد تا مرز شلمچه را طی خواهد کرد و پس از آن ادامه مسیر را به دلیل مسائل امنیتی با خودروهایی که تحت نظر سازمان حج و زیارت است تا کربلا و نجف طی خواهند کرد.

کاروان پیاده انصارالحسین(ع)، از شش استان کشور عبور می‌کند و در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به کربلای معلا می‌رسد.

علی حقیرپور سرپرست این کاروان با بیان این که یکی از اعضای کاروان روشندل است و ۴۳ سال دارد، اضافه کرد: از نوجوان ۱۲ ساله تا پیرمرد ۷۳ ساله در این کاروان حضور دارند و همه با عشق و نیت پاک به صورت پیاده به کربلای معلی مشرف می‌شوند.

عکس:

2 دیدگاه دربارهٔ «کاروان پیاده زائران کربلای مردم مشهد به طبس رسید/ +عکس;

  1. مداح دلشکسته و روسیاهی هستم که تاکنون کربلا نرفته ام از همه این عزیزان کاروان پیاده ودیگر عزیزان التماس دعای مخصوص دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =