زنان و دختران، مکتب فاطمی را بشناسند

زنان و دختران، مکتب فاطمی را بشناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام رضا احمدی پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ میلاد کوثر که با حضور جمع کثیری از خواهران در محل دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن، درباره فضایل حضرت زهرا(س) و مکتب فاطمی سخن گفت و اظهار داشت: مکتب حضرت زهرا(س) همان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) است که حضرت زهرا(س) جزو محدود زنانی بودند که به حد کمال رسیدند.

وی ادامه داد: براساس روایتی از پیامبر اکرم(ص) مردان زیادی از جمله ۱۲۴ هزار پیامبر به حد کمال رسیدند اما تنها ۴ نفر زن شامل حضرت مریم، حضرت آسیه، حضرت خدیجه و حضرت فاطمه توانستند تمامی مراحل زندگی‌شان را براساس دستورالعمل پیامبران و رسم و روش خدایی برپا کرده و به درجه کمال برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: باید زنان و دختران ما با شناخت کامل مکتب فاطمی که همان مکتب اسلام ناب محمدی(ص)، مکتب قرآن و مکتب عترت است و عمل به آن، موجب کمال انسان‌ها و جامعه شوند.

وی خاطرنشان کرد: براساس روایتی از پیامبر اکرم(ص)، خداوند متعال چهار گروه را لعنت می‌کند و ملائکه هم آمین می‌گویند، شامل: مردی که خود را شبیه به زنان کند، زنی که خود را شبیه به مردان کند، مردی که از حرص رزق و روزی ازدواج نکند و فردی که دیگران را گمراه کند.

ابوالقاسم احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در ابتدای جشن بزرگ میلاد کوثر، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشن، ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و زن را تبریک گفت.

جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به منظور تجلیل از زنان ایثارگر، باحضور جمعی از خانواده‌های شهدا، دانشجویان خواهر و مسئولان، در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس برگزار شد.

اجرای تئاتر و سرود، پخش نماهنگی درباره ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پخش کلیپی از سخنان مادر شهید درباره لزوم حفظ عفاف و حجاب و اهدای جوایز به مادران شهدا و خواهران فعال و نمونه بسیجی از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ میلاد کوثر در طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =