شهردار طبس: ۸۴ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری طبس اختصاص یافت

شهردار طبس گفت: امسال اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال به شهرداری طبس اختصاص یافته اما تا پایان مهرماه حدود ۷.۵ میلیارد ریال آن وصول شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس (طبس نیوز) علی اشرفیان در طبس با بیان اینکه خدمت بی‌منت وظیفه هر شهرداری است، اظهار داشت: حرکت جهادی برای تغییر مبلمان شهری طبس بر اساس شاخصه‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی و با رعایت اعتدال در همه مناطق شهری در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به فرسوده شدن مبلمان شهری محله‌های قدیمی باید خدمات شهری را به مناطق کمتر توسعه یافته کشاند و در کنار آن برای دیگر محلات نیز اقدام عمرانی انجام داد.

شهردار طبس با بیان اینکه توجه به فرهنگ ولایی و انجام کارها با مدیریت جهادی، راهبرد مهم شهرداری در طول یک سال گذشته بوده است، تصریح کرد: عزم ملی و مشارکت عمومی در همه زمینه‌ها یک امر ضروری است و همه باید در این راه مسئولیت‌پذیر باشند و به طور یقین دست یافتن به هر موفقیتی در پرتو حضور و حمایت و همراهی همگان میسر است.

اشرفیان از همه آنهایی که به خدمات وی عنوان مدیریت جهادی داده‌اند تقدیر کرد و گفت: مدیریت جهادی یعنی در حیطه وظایف خود همواره خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم و خادم ملت باشیم، آن وقت می‌توان ادعا کرد مدیریت جهادی رخ داده است.

وی بیان کرد: جایگاه سوخت گاز سی‌ان‌جی و آغاز عملیات بازسازی و ترمیم آسفالت شهر طبس سال‌ها از آرزوهای دیرینه مردم محسوب می‌شود که جایگاه اول CNG پس از سال‌ها وقفه افتتاح و عملیات احداث جایگاه دوم نیز آغاز شده است.

شهردار طبس تصریح کرد: عملیات آسفالت معابر در شهرک‌ها و محله‌های نوساز مدت‌ها به دلایل مختلف سرگردان بود که این طرح در شهرک زیباشهر، کوی شمس طبسی و کوثر در حال اجرا بوده و حجم وسیعی از کار در معابر اصلی انجام شده است.

اشرفیان از هزینه‌کرد حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت معابر اصلی شهر در یکسال گذشته خبر داد و گفت: آسفالت بلوار امام رضا(ع)، خیابان اصلی دیهشک، باند دوم بلوارهای جوان و مهندس شکیبی و اجرای برخی میادین سطح شهر از این جمله است.

وی به بهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز شهر بر اساس مصوبات شورای ترافیک اشاره و تصریح کرد: اجرای میادین جهاد، آزادگان، آیت‌الله واعظ طبسی، مادر، شهید رجایی، بسیج و چهار راه هوشمند ترافیکی قدس در یک‌سال گذشته خود خدمت دیگری به همشهریان با اعتباری حدود ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده است.

شهردار طبس با اشاره به اجرای پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز میدان قدس گفت: مصوبه شورای ترافیک در سال ۸۹ مبنی بر اصلاح بود که پس از گذشت ۴ سال هم‌اکنون توسط شهرداری طبس در مدت ۹ ساعت و به طور شبانه انجام شد که با نظر لطف مسئولان و مردم پروژه جهادی نام گرفت.

اشرفیان اضافه کرد: در این عملیات ۱۰۰ نیرو در ۹ ساعت با اعتبار ۷۰ میلیون تومان پروژه را به سرانجام رسانده و از میدان قدس به چهار راه ترافیکی هوشمند تبدیل کردند.

وی با تاکید بر نگاه اسلامی به فرهنگ غنی مردم طبس گفت: نصب المان‌های جدید و متناسب با فرهنگ طبس با عناوین بسم‌الله الرحمن الرحیم، ثامن‌الحجج، بقیه‌الله، قدس، مشک سقا، آزادگان، شهدا، فانوس، شهید فهمیده، برج ساعت، سماور و قوری، نمادهای اسلیمی و جابجایی برخی المان‌ها برای مناسب‌سازی با نام و جایگاه محل استقرار آنها از دیگر خدمات انجام شده در یکسال گذشته برای شهر طبس بود.
منبع: تسنیم

دیدگاهی در “شهردار طبس: ۸۴ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری طبس اختصاص یافت

  1. اختصاص پی در پی بودجه به پروژه های عمرانی شهرمان از جانب استان فخیم و عزیز خراسان جنوبی مایه فخر و مباهات عموم مردم شریف شهرمان است. باشد که الطافشان را قدردان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =