رحمانی از موسسه بیت الزهرا(س) به عنوان نماینده اصلی سازمانهای مردم نهاد شهرستان طبس انتخاب شد

جواد رحمانی از موسسه بیت الزهرا(س) به عنوان نماینده اصلی سازمانهای مردم نهاد شهرستان طبس انتخاب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس انتخابات تعیین نماینده سازمانهای مردم نهاد شهرستان طبس با حضور معاون فرمانداری ویژه طبس برگزار شد.

در این جلسه از مجموع سه سمن شرکت کننده جواد رحمانی از موسسه بیت الزهرا(س) به عنوان نماینده اصلی و عبدالجواد اشرفیان از کانون هم اندیشان سبز گستر طبس نیز به عنوان نماینده علی البدل انتخاب گردید.
گفتنی است مجموع سمن های فعالی که از هیئت نظارت بر سمن های شهرستان مجوز دریافت نموده اند تعداد ۳ سمن می باشند و بر اساس دستورالعمل انتخابات نماینده سمن ها در هیئت نظارت شهرستان، سایر سمن هایی که از سازمانهای دیگر نظیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و بهزیستی مجوز دریافت نموده اند، مجاز به شرکت در انتخابات مذکور نمی باشند.

4 دیدگاه دربارهٔ «رحمانی از موسسه بیت الزهرا(س) به عنوان نماینده اصلی سازمانهای مردم نهاد شهرستان طبس انتخاب شد;

  1. سلام ضمن تبریک به همگی بخاطر این انتخاب. ایشان از خیرین و نیکوکاران هستن. انشاالله با این انتخاب شاهد موفقیت های بیشتر آقای رحمانی برای طبس و شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان طبسی در عرصه های مختلف باشیم. باسپاس فراوان از سمن های طبس

  2. باسلام. این انتخاب بجا و شایسته را به جناب آقای رحمانی و موسسه محترم بیت الزهرا س تبریک عرض می کنم. انشاالله در پناه حضرت فاطمه س و عنایات خاص حضرت به این موسسه، بیش از پیش موفق و سربلند باشن.
    آقای رحمانی از دلسوزان و افتخارات طبس هستن و چهره ای گمنام. ایشان باعث افتخارات بسیاری برای طبس هستن. برای ایشان و تمام سمن های طبس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

  3. سلام، علت دعوت نشدن سایر سمن ها چیست؟
    چرا سایر سمن ها از فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و بهزیستی که مجوز دارند نمی توانند شرکت کنند؟
    پاسخ عاجل لطفا، ممنون از خبر طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =