روابط عمومی ها مغز متفکر مجموعه اند/ ماموریت روابط عمومی برقراری تعامل سازنده است

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این دیدار گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر مجموعه اند و در برخی موارد می توانند بهترین مشاور برای مدیر مجموعه خود باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس ( طبس نیوز)به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ نشست صمیمی اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان با مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

مریم پوریامنش مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس با اعلام این خبر گفت: دراین دیدار پیرامون دغدغه ها و مشکلات روابط عمومی ها، نظیر عدم اختصاص پست و جایگاه مستقل بحث و تبادل نظر شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این دیدار گفت: روابط عمومی ها مغز متفکر مجموعه اند و در برخی موارد می توانند بهترین مشاور برای مدیر مجموعه خود باشند.

محمدعلی ایمانی اظهار داشت: یکی از ماموریت های روابط عمومی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبان خود که گاهی پرسنل، مدیران ادارات ویا مردم و بدنه اجتماع هستند، می باشد.

وی بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اقدامات خوبی در کشور ما انجام شده است و روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی باید به منظور تزریق امید و نشاط در جامعه در راستای انعکاس خدمات، دستاوردها و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند.

ایمانی گفت: استاندار و مسئولان استانی دید بسیار مثبتی نسبت به طبس دارند. همگرایی امری بسیار ضروری و لازم است. نگرشها اگر با حس همگرایی همراه باشد، تقویت کننده وحدت، همدلی و انسجام خواهد بود و به هیچ وجه نباید درگیر حواشی شد. خوشبختانه شهرستان طبس پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری دارد که در این راستا پیگیریهای خوبی نیز از جانب نماینده و استاندار انجام شده است.

این مقام عالی روابط عمومی استان خراسان جنوبی افزود: در خصوص برخی از مشکلات و مسائل روابط عمومی ها پیگیریهایی انجام شده است که متعاقب آن در برخی موارد، نتایجی نیز حاصل شده است و امیدواریم با گذشت زمان مشکل اختصاص پست و جایگاه مستقل به روابط عمومی ها مرتفع شود که در این راستا حمایت مدیران نیز می تواند راهگشا باشد.
فرمانداری
فرمانداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 9 =