دریافت ۶۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره عکس معلول

تنها در کمتر از یک هفته از آغاز جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع که به میزبانی طبس برگزار می‌شود، تعداد ۶۰ اثر توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس( طبس نیوز)، دبیر جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع گفت: از آغاز رونمایی پوستر، فراخوان و وبگاه ۶۰ اثر از ۱۵ عکاس برای شرکت در جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

حسین مکاریان در نشست خبری جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اختصاص تنها یک روز در سال به معلولین کافى نیست.

وى افزود: اکثر معلولین به دلیل عدم شناخت نیازهاى واقعى‌شان محروم واقع شده‌اند و هدف از برگزارى چنین جشنواره‌هایى شناخت صحیح است.

دبیر جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع با بیان این که اکنون در جامعه ۱۲ میلیون معلول داریم گفت: هدف از برگزاری ویژه برنامه اثبات توانمندی‌های معلولان در سطح جامعه، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین معلولان و افراد غیرمعلول، ارزش‌گذاری برای قشر معلول و مشارکت آنها در امور اجتماعی و ایجاد زمینه‌های ارتباطی بیشتر مردم با این افراد و ایجاد انگیزه در بین معلولان است.

مکاریان خاطرنشان کرد: سعی می‌شود برنامه‌های اجرای جشنواره توسط معلولان برگزار شود و تعداد سه حلقه فیلم کوتاه نیز به نمایش گذاشته شده و مسابقات متعدد برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برای اجرای جشنواره سراسری اعتباری بالغ بر ۴۴۰ میلیون ریال هزینه شود و می‌طلبد سازمان‌های مربوطه نهایت همکاری را مانند گذشته در همه امور داشته باشند.

دبیر جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع تصریح کرد: تعداد هفت کمیته متعدد از قبیل کمیته دبیرخانه، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته مالی و بودجه، کمیته انتظامات، کمیته تشریفات و نشست‌ها، کمیته طراحی و فضاسازی و کمیته ارزشیابی و نظارت تشکیل و اقدامات خود را آغاز نموده‌اند.
مکاریان ادامه داد: تاکنون از آغاز رونمایی پوستر، فراخوان و وبگاه تعداد ۶۰ اثر از ۱۵ عکاس برای شرکت در جشنواره سراسری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره که با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود، باید حداکثر تعداد ۱۰ اثر خود را از طریق وبگاه TabasTavana.ir یا پست الکترونیک TabasTavana@Gmail.com و یا ارسال پستی، حداکثر تا تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره سراسری عکس معلول و اجتماع ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۲۴ بهمن ۹۳ بوده و داوری آن توسط آقایان مرتضی لطفی، فرامرز عامل بردبار و داود عامری در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وحید رضا گازرانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس تعداد معلولان شناسایی شده تحت پوشش این اداره را یک‌هزار و ۷۶۰ نفر معلول اعلام کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره عکس معلول و اجتماع

دیدگاهی در “دریافت ۶۰ اثر توسط دبیرخانه جشنواره عکس معلول

  1. با سلام وتشکر از آقای الهی
    اقدام بجا وشایسته ایست خواهشمندم از یک معلول نمونه در روستای جوخواه….
    ——–
    سردبیر: همشهری گرامی پیام شما به صورت کامل دیافت شدو سوژه پیشنهادی شما درتحریریه طبس نیوز مورد بررسی قرار میگیرد.لذا باتوجه به اینکه درپیام شما مشخصات فرد موردنظرتان آمده بود از درج کامل مطلب معذوریم.
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =