پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس «معلول و اجتماع»

پس از گذشت دو ماه و سه روز از آغاز به کار جشنواره سراسرى عکس «معلول و اجتماع» و انتشار فراخوان، روز گذشته مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به پایان رسید و کار داورى آثار آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، پس از گذشت دو ماه و سه روز از آغاز کار جشنواره سراسرى عکس معلول و اجتماع و رونمایى از پوستر جشنواره در ۲۶ آذرماه، روز گذشته مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به پایان رسید و کار داورى آثار توسط داوران مرتضى لطفى، داوود عامرى و فرامرز عامل‌بردبار آغاز شد.

مکاریان دبیر جشنواره عکس معلول و اجتماع در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس با بیان این که جشنواره در دو موضوع نگاه معلول به اجتماع و نگاه اجتماع به معلول برگزار شده است، گفت: داورى آثار در ۳۰ بهمن و اول اسفند انجام خواهد شد و تعداد آثار انتخابى براى راهیابى به نمایشگاه با توجه به نظر داوران خواهد بود.

وى افزود: آثار برگزیده همزمان با ویژه برنامه‌اى که قرار است توسط خود معلولین در روزهای نهم و دهم اسفندماه در سالن زغالسنگ طبس برگزار شود به نمایش درخواهند آمد.

دبیر جشنواره عکس معلول و اجتماع گفت: همچنین نمایشگاه آثار منتخب به مدت یک هفته از تاریخ ۱۲ تا ۲۰ اسفندماه در سر درب باغ گلشن دایر خواهد بود.

لازم به ذکر است تجلیل از نفرات بر‌تر دو گروه در ویژه برنامه معلولین انجام خواهد‌ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 16 =