افتتاح سیستم آزمون های الکترونیک در دبستان دخترانه ۱۷ شهریور طبس

مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: با تجهیز تمامی کلاس های درس دبستان دخترانه ۱۷ شهریور به سیستم هوشمند و بورد الکترونیک، برای اولین بار در سطح استان خراسان جنوبی سیستم آزمون های الکترونیک در این مدرسه کلید خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، روز زن و روز مادر همچنین میلاد حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی طی برنامه ای ویژه، بیش از ۲۵۰ دانش آموز دبستان دخترانه ۱۷ شهریور در برنامه آموزشی، تربیتی، فرهنگی وهنری میعاد شبانه شرکت نمودند.

این مراسم که در ساعت تعطیلی آموزشگاه برگزار گردید، دانش آموزان از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در مدرسه حاضر شده وضمن تمرین کارهای گروهی از جمله جشنواره دست های کوچک اندیشه های بزرگ، جشنواره غذا و فعالیت های فرهنگی وهنری حس همکاری تعامل و نوع دوستی را تمرین نمودند.

جلالی معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش که به اتفاق معاونین، کارشناسان ستادی، رئیس واعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه در مراسم میعاد شبانه دانش آموزان شرکت نموده بود، ضمن بازدید از فعالیت دانش آموان در قسمت های مختلف، سیستم آزمون های الکترونیک را افتتاح نمود.

وی با اعلام اینکه برای اولین بار در سطح استان خراسان جنوبی سیستم آزمون های الکترونیک در طبس کلید خورد، گفت: به دلیل اینکه دبستان ۱۷شهریور به طور کامل به سیستم هوشمند مجهز می باشد لذا اجرای این نوع ارزیابی در مدارسی با این کمیت و کیفیت اجرا می گردد.

جلالی از انجمن اولیا و مربیان دبستان ۱۷ شهریور که در تجهیز آموزشگاه به بورد هوشمند همچنین ترغیب خیرین و نیکوکاران در مشارکت در ابعاد مادی و معنوی، فعال می باشند تقدیر نمود.

گفتنی است با تجهیز تمامی کلاس های درس دبستان دخترانه ۱۷ شهریور به سیستم هوشمند و بورد الکترونیک، برای اولین بار در سطح استان خراسان جنوبی سیستم آزمون های الکترونیک دراین مدرسه کلید خورد.

شایان ذکر است من بعد دانش آموزان با استفاده از این فناوری وبا استفاده از بورد هوشمند آزمون های تحصیلی را به صورت الکترونیک انجام خواهند داد.

منبع: روابط عمومی آموزش وپرورش طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =