دانشگاه پیام نور طبس، میزبان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های پیام نور استان

طرح ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی دانشگاه های پیام نور استان خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه پیام نور طبس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، طرح ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی دانشگاه های پیام نور استان خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه پیام نور طبس از ۳۱ فروردین لغایت ۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

با توجه به اهمیت و جایگاه اعضای هیأت علمی در تربیت نیروی انسانی مؤمن، متخصص و کارآمد و با هدف ارتقای مستمر علمی، معرفتی، فرهنگی و مهارتی اعضای هیأت علمی، شورای هم اندیشی دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی نظر به اعلام آمادگی پیام نور طبس ووجود امکانات مناسب و نیز بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) ، برگزاری دوره آموزشی ضیافت اندیشه در شهرستان طبس مورد موافقت مسئولین استانی قرار گرفت و مجوز برگزاری دوره مذکور از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، اخذ گردید.

مجری این طرح نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است و این دوره ‏ها نیز زیر نظر مستقیم این نهاد و با الهام گرفتن از بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب انجام می‏گیرد.

اساتید با حضور در طرح ضیافت می‏توانند علاوه بر علم‏ آموزی و تخصص به دانشجویان بر اخلاق و رفتار دانشجو نیز اثر بگذارند.

طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید یکی از بزرگترین فرصت ‏ها برای تقویت ظرفیت‏های علمی و تربیتی استادان و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء معرفت دینی اساتید است.

این طرح در قالب ۲ دوره با تدریس اساتید معرفی شده از دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی با مشخصات زیر برگزار خواهد شد:

دوره اول: اخلاق علمی و حرفه ای
دوره دوم: اصول تعلیم و تربیت اسلامی

همچنین چند کارگاه معرفت شناسی و بصیرت افزایی و بر نامه های متنوع فرهنگی در طول دوره برگزار خواهد شد.

اجرای طرح از روز دوشنبه با اسکان اعضای عیات علمی غیر بومی آغاز گردیده ومراسم افتتاحیه و کلاس ها از روز سه شنبه اول اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهد شد و پنج روز بطول خواهد انجامید .

اعضای محترم هیات علمی می توانند جهت ثبت نام در دوره مذکور به پایگاه اینترنتی www.hamandishi.skpnu.ac.ir مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یک =