برگزاری مسابقه قرآنی «زلال وحی»/ کارگاه آموزشی معارف علوی در امامزاده طبس

آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و ایام معنوی اعتکاف، مسابقه قرآنی «زلال وحی» در سطح کشور همراه با هدایای ارزنده برگزار می‌نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و ایام معنوی اعتکاف، مسابقه قرآنی «زلال وحی» در سطح کشور همراه با هدایای ارزنده برگزار می نماید.

متقاضیان جهت شرکت در این مسابقه اینترنتی که در راستای ترویج معارف قرآنی با طرح ۳۰ سوال چهار گزینه ای از کتاب کلام الله مجید پیش بینی شده است، می توانند به پایگاه های اینترنتی www.Mighatalreza.ir و www.Shahidmodarres.com مراجعه و به سوالات پاسخ دهند.

شایان ذکر است سوالات مسابقه بصورت بروشور طراحی و در تیراژ ۲۵۰۰ نسخه چاپ و در بین معتکفین شهرستان های طبس و کاشمر و همچنین کتابخانه های حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و حضرت امام رضا(ع) محمدآباد و کارگاه‌های آموزش قرآن و نهج‌البلاغه جهت استفاده زائران، مجاوران و دوستداران قرآن توزیع گردیده است.

کارگاه آموزشی معارف علوی در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به مناسبت ایام ولادت با سعادت مولود کعبه حضرت علی(ع)، کارگاه آموزشی معارف علوی در حرم مطهر حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که با اهداف توسعه و نشر مفاهیم و آموزه‌های نهج‌البلاغه، ترویج فرهنگ علوی و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با این کتاب ارزشمند و گنجینه گهربار انجام شد، برنامه‌هایی مشتمل بر مسابقات فرهنگی زلال وحی و در سایه سار نهج البلاغه، پژوهشی با موضوع سیره علمی و عملی امام علی(ع)، قصه گویی، نقاشی، آموزش کاردستی، بیان آیات و احادیث کاربردی، آموزش حفظ سوره های کوتاه قرآن کریم در کارگاه های آموزشی و واحد ادبیات قرآنی کودکان اجرا که مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =