جشن و محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزاده طبس/ +عکس

به مناسبت فرا رسیدن مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) مجلس جشن و محفل انس با قرآن کریم در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به مناسبت فرا رسیدن مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) مجلس جشن و محفل انس با قرآن کریم در محل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار گردید.

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد ابتدا مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف پیامبر اسلام و عید مبعث به مولودی خوانی پرداختند و در ادامه دو نفر از قاریان بین المللی آقایان استاد سید محمود سعیدی و مسعود حسین‌زاده و گروه تواشیح نورالرضا(ع) اعزامی از آستان قدس رضوی با صدای دلنشین خود فضا را معطر به کلام وحی الهی کردند که با استقبال گرم زائرین و مجاورین آن حضرت قرار گرفت.

در پایان این محفل به قید قرعه به چهارده نفر از شرکت کنندگانی که از شهرستان طبس، ایام نوروز در مسابقه فرهنگی سیره نور شرکت کرده بودند هدایی اهداء گردید.

عکس:

محفل انس با قرآن کریم طبسمحفل انس با قرآن کریم طبسمحفل انس با قرآن کریم طبسمحفل انس با قرآن کریم طبسمحفل انس با قرآن کریم طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =