نمایشگاه قرآن و عترت طبس در ماه رمضان برگزار می‌شود

نمایشگاه قرآن و عترت در طبس با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان خراسان جنوبی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مؤسسات قرآنی، فرهنگی و هنری در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس؛ صبح امروز (۲۰ خرداد ۹۴) و باحضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس و مدیران دستگاه های اجرایی،جلسه هم اندیشی نمایشگاه قرآن وعترت در محل سالن کنفرانس ارشاد طبس برگزار شد.

مهدی اخوان صفار در این جلسه ضمن بیان اینکه هرچه داریم از برکت قرآن کریم است، گفت: با همدلی وهمزبانی دستگاه های اجرایی بتوانیم نمایشگاه قرآن وعترت باشکوهی را در ماه نزول قرآن و ماه خودسازی برگزار کنیم.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس افزود: وظیفه ذاتی ما است که فرهنگ قرآنی را رواج دهیم و به نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی منتقل سازیم، زیرا کارهای قرآنی زیربنای همه امور است و با آن خواهیم توانست نسل جوان خود را از تهاجم فرهنگی دشمن مصون داریم.

در ابتدای این جلسه سنچولی سرپرست ارشاد طبس ضمن خیر مقدم و بیان دستور جلسه گفت: ما مدیون قرآن هستیم و برگزاری نمایشگاه قرآن وعترت مساعدت همه دستگاه های اجرایی را می‌طلبد که امیدواریم نمایشگاه خوب و مطلوبی برگزار شود.

شایان ذکر است: خانم نوری‌زاده مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم معرفت گلشن نیز از تعداد غرفه‌ها و محصولات قرآنی، فرهنگی و هنری در نمایشگاه توضیحاتی را ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =