ویژه برنامه سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در آستان امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس

ویژه برنامه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم سخنرانی در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین تیرگانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس ضمن استناد به فرمایش پیامبر اکرم(ص) «النکاج سنتی فمن رغب عن سنتی فلیس منی»« ازدواج سنت من است و هر کسی از این سنت پیروی نکند، از من نیست» اظهار داشت: ازدواج یک امر الهی است و اساس زندگی سعادتمند و صالح در گرو ازدواج سالم است.

وی در ادامه به تبیین آیه ۲۱ سوره روم «و از آیات لطف الهی این است که از نوع خودتان همسرانى براى شما آفرید تا با او درد دل کنی و آرامش پیدا کنی و میانتان دوستى و رحمت نهاد، آرى در این نعمت براى مردمى که مى‏اندیشند قطعا نشانه‏هایى است» پرداخت و خاطر نشان کرد: متاسفانه دشمنان امت اسلامی با اهداف شوم سست کردن پایه‌های خانواده را دنبال می‌کنند که باید مراقب بود.

و در پایان جوانان را به الگو قرار دادن حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در ازدواج، ازدواج آسان و سالم و به دور از تشریفات، رعایت عفت و حجاب، عدم استفاده از کراوات و خدمت به همسر که مسبب تداوم سلامت جامعه اسلامی خواهد بود توصیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =