چراغ «سینما فرهنگ طبس» از سه شنبه روشن می شود

سینما فرهنگ طبس با اکران فیلم “محمد رسول الله” ساخته مجید مجیدی، از سه شنبه ۳۱شهریور آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از روابط عمومیاداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، فیلم محمد رسول الله از سه شنبه ۳۱شهریور ۹۴در سینما فرهنگ طبس و در دو سیانس  ۱۷ الی ۲۰ و ۲۰/۳۰ الی ۲۳/۳۰ به روی پرده نمایش خواهد رفت.

علاقه مندان به هنر هفتم می توانند بلیط های خود را از دوشنبه ۳۰شهریور از فروشگاه ایساتیس واقع در خیابان امام (ره)جنب شیرینی سرای نخل و فروشگاه مواد غذایی خبازان، در ابتدای خیابان ارشاد جنب پارک کودک تهیه نمایند.

گفتنی است سینما دیجیتال فرهنگ طبس در خیابان ارشاد جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابیطالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد. در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام تا ۱۲ سالگی ایشان را در بر می‌گیرد.

صحنه‌های وفات مادر رسول اکرم در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. بحیرا راهبی مسیحی است که درباره ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت می‌دهد.

شایان ذکراست بخش هایی از این فیلم در روستاهای اصفهک و نایبندان شهرستان طبس تصویربرداری شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۸۳۴۷۷۴ روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی طبس ویا با شماره همراه ۰۹۱۳۲۵۳۱۸۷۵  موسسه فرهنگی هنری آوای قاصدک (جواد رحمانی)، تماس حاصل نمایند.

دیدگاهی در “چراغ «سینما فرهنگ طبس» از سه شنبه روشن می شود

  1. سلام به سایت خوب طبس نیوز
    بنده بعنوان یکی از تئاتری های طبس شاهد تلاش بچه های ارشاد برای راه اندازی سینما بودم . واقعا دست مریزاد دوستان. و چه فیلم خوبی رو برای راه اندازی سینمای طبس انتخاب کرده اید. انشاالله چراغ سینمای طبس برای همیشه روشن بمونه و البته تئاتری ها هم که سالها خاک صحنه خورده اند همچنان از سالن بهره ببرند. البته این رو هم می دونم که ارشاد داره پلاتو میسازه کنار سالن که مطمئن هستم به رسد هنر و فرهنگ طبس کمک خواهد کرد. بچه ها خسته نباشین. پاییز زیبا نوید بهار می ده در طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 2 =