سینمای طبس با حضور مدیرکل ارشاد رسما افتتاح شد/ +عکس

عصر امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی سینما فرهنگ طبس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاح سینما فرهنگ طبس ضمن تسلیت حادثه منا گفت: این ضایعه به دلیل بی کفایتی خاندان آل سعود اتفاق افتاد.

وی در خصوص سینمای دیجیتال طبس بیان داشت: سینمای دیجیتال بعد از پیگیری های انجام شده در دو شهرستان طبس و نهبندان راه اندازی و تجهیزات آن فراهم شد.

محبی افزود: با احتساب طبس چهار سینما در استان با ۱۳۴۶ صندلی در خدمت خانواده ها است که بتوانند از این محیط استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: فیلم محمد رسول الله(ص) به عنوان تبرک اولین فیلم به روی پرده خواهد رفت.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: این فیلم ۵۶ میلیون تومان در استان فروش رفته است که سینما بهمن و سینما فردوس بیشترین فروش را داشته است.

وی از پیگیری‌های فرماندار ویژه طبس تشکر کرد و گفت: از معاونت استاندار و فرماندار ویژه طبس که پیگیری های لازم را داشتند صمیمانه تشکر میکنم و همه بزرگوارانی که این امکان را فراهم کردند تا مردم متدین شهر طبس بهره لازم را ببرند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این مراسم گفت: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید نموده‌اند لزوم توجه بیش از پیش به مسائل فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و امیدواریم جوانان ما همانطور که در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن جنگیدند، در عرصه فرهنگی و جنگ نرم در برابر دشمن مقاومت و مبارزه نمایند.

وی با اشاره به اکران فیلم محمد رسول الله(ص) در سینما فرهنگ طبس گفت: راه اندازی سینما فرهنگ در شهرستان طبس با اکران اولین فیلم به نام محمد رسول الله(ص) را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مردم طبس از این فیلم استقبال نمایند.

عکس:
مراسم افتتاح سینمای طبس

مراسم افتتاح سینمای طبس

مراسم افتتاح سینمای طبس

مراسم افتتاح سینمای طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 8 =