راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در طبس برای نوروز

اقامتگاههای بوم گردی و خدمات رسانی به مسافرین و گردشگران در نوروز ۹۵ راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، «رسول بهبهانی» گفت: در راستای تحقق و اجرایی نمودن انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور با صندوق کار آفرینی امید مبنی بر راه اندازی اقامتگاههای بوم گردی در سطح کشور با هدف توسعه و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی در روستاها با توجه به برخورداری شهرستان از قابلیتها و پتانسیلهای فراوان در حوزه گردشگری و حضور سالانه بیش از ۶ میلیون زائر ، مسافر و گردشگر در شهرستان ، استقبال خوبی از طرح مذکور به عمل آمد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس تصریح کرد: از ۱۸ نفر متقاضی راغب به تجهیز و راه اندازی اقامتگاه بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان تا کنون تعداد ۶ اقامتگاه تجهیز و راه اندازی گردیده که در ایام نوروز پذیرایی مسافرین و گردشگران خواهند بود .

روستای کردآباد – اقامتگاه بوم گردی عمو نوروز، روستای اصفهک – اقامتگاه بوم گردی ساباط، روستای اصفهک – اقامتگاه بوم گردی کویر، روستای پیرحاجات – اقامتگاه بوم گردی بابا حاج محمد، روستای کریت– اقامتگاه بوم گردی نخل و نرگس، روستای حلوان – اقامتگاه بوم گردی ستاره کویر حلوان  از اقامتگاههای بوم گردی طبس است که راه اندازی شده است.

دیدگاهی در “راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در طبس برای نوروز

  1. باسلام
    اقامتگاه بوم گردی حلوان را را از نزدیک دیدم جای بسیارزیبایی هست در دل کویر توصیه میکنم به همه همشهریان که حداقل یکشب در ان اقامت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =