پیروی از ولایت مهمترین ویژگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)

حجت الاسلام علم الهدی از علما و فضلای مشهد مقدس در جشن میلاد کوثر در طبس گفت: مهمترین ویژگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) ولایت مداری بود و امروزه زنان و دختران ما هم باید از ولی فقیه زمان خود دفاع کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی ضمن تبریک به مناسبت میلاد دخت پیغمبر (ص) و روز زن و مادر گفت: زنان و دختران ما یقین داشته باشند که با زیرکی و باهوشی می توانند یک کشور را آن گونه که ولایت می خواهد تربیت کنند.

وی افزود: اگر امروز در کشور ما روز زن نامگذاری شده است به خاطر این است که زنان ما باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند.

همچنین وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه (س) در سن ۹ یا ۱۰ سالگی ازدواج کرد و تا پایان عمر خود که حدود ۸ یا ۹ سال بود پنج فرزند آورد ولی امروزه متاسفانه دشمنان ما آنقدر کار کرده اند که کشور ما با فاجعه روبه رو شده است و حتی خیلی ها در سن بالای بیست سال هم کمتر حاضر اند فرزند بیاورند.

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی یادآور شد: یکی دیگر از خصلت ها و ویژگی های برتر حضرت زهرا (س) صبر در برابر مشکلات بود به همین خاطر یکی از القاب ایشان هم صابره است و روشنی زنها هم در صبر است و خانه ای که همچنین زنها ویا دختر هایی داشته باشد نوراین است.

در پایان مراسم به چند مادر شهید شهرستان و همچنین زوج‌های جوانی که زندگی خود را با سادگی آغاز کرده اند و کسانی که نام هایشان مزین به نام بی‌بی دوعالم ،حضرت فاطمه زهرا(س) بود ،هدایایی اهدا شد.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هشت =