کاروان تبلیغی جهادی در شعاع خورشید در شهرستان طبس حضور یافت

کاروان در شعاع خورشید که در روستاهای موفوقه آستان قدس رضوی در کشور به مناسبت دهه کرامت در ۱۹۶روستا برنامه تبلیغی اجرا می کند، جمعه شب با استقبال مردم وارد روستای جمز طبس شد.

حجت الاسلام سیدجواد عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس افزود: این کاروان در روستاهایی برنامه اجرا میکند که موقوفه آستان قدس رضوی هستند.

وی ادامه داد: در شعاع خورشید شامل هفت گروه هفت نفره است که گروهی که در روستای جمز از شهرستان طبس حضور یافته گروه چهارم از گروه‌های تبلیغی، جهادی در شعاع خورشید آستان قدس رضوی است.

مدیرگروه تبلیغی، جهادی در شعاع خورشید بیان کرد: این کاروان شامل قاری قرآن، مجری کودک و نوجوان، سخنران، مداح حرم امام رضا(ع) و دو نفر از دربان‌ها و دوستانی که حامل پرچم امام رضا(ع) هستند.

وی تصریح کرد: این کاروان علاوه بر اجرای برنامه فرهنگی به توزیع بسته های متبرک از آستان قدس رضوی شامل نمک و نبات در این روستاها می‌پردازند.

وی از استقبال مردم از اجرای این طرح توسط آستان قدس رضوی خبر داد و بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها بصیرت افزایی و آشنایی بیشتر با سیره تربیتی و اخلاقی امام رضا(ع) و سبک زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) در قالب اجرای برنامه‌های شاد برای مردم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فقط در روستاهایی که موقوفه آستان قدس رضوی هستند این برنامه اجرا می‌شود گفت: اولویت سفر و اجرای برنامه های کاروان در شعاع خورشید در روستاهای موقوفه آستان قدس رضوی است و سایر روستاها نیز در اولویت دوم سفر هستند.

وی گفت: این کاروان در شهرستان طبس به روستاهای جمز که اکنون انجام گرفت.و روستاهای محمدآباد و روستای ملوند سفر خواهد کرد و اجرای برنامه خواهد داشت.

وی افزود: به جز این روستاها در دو روستای دیگر از این شهرستان برنامه اجرا خواهد شد که مسئول محترم نمایندگی اداره املاک آستان قدس رضوی طبس برنامه ریزی کردند و مقرر شده است که اسامی این روستاها را برای اجرای برنامه به کاروان اعلام کنند.

وی در خصوص تفاوت این گروه با «کاروان زیر سایه خورشید» گفت: کاروان زیر سایه خورشید در خود شهرها حضور پیدا می‌کنند و کمتر در روستاها برنامه اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید زیر نظر دفتر معاون اماکن متبرکه است و کاروان در شعاع خورشید زیر نظر اداره تبلیغات آستان قدس رضوی است.

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌های «زیر سایه خورشید» و «در شعاع خورشید» دو گروه متفاوت با هدف مشابه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =