محفل کودکان در منظر عاشورا در میقات الرضا طبس

در نوزدهمین روز از ایام محرم‌الحرام، محفل کودکان در منظر عاشورا ویژه نونهالان مهدالرضا و دبستان شکوفه‌های رضوی در تالار همایش‌های مجموعه فرهنگی میقات الرضا طبس برگزار گردید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه حسین بن موسی الکاظم (ع)، در نوزدهمین روز از ایام محرم‌الحرام، محفل کودکان در منظر عاشورا ویژه نونهالان مهدالرضا و دبستان شکوفه‌های رضوی در تالار همایش‌های مجموعه فرهنگی میقات الرضا طبس برگزار گردید.

در این محفل معنوی که در حضور مدیریت و معاونت پرورشی آموزش و پرورش طبس، معاونت فرهنگی موسسه، مربیان و والدین نونهالان برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید توسط یک نفر از نونهالان مهدالرضا، پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)، آقای فروزان معاون فرهنگی موسسه ضمن خیرمقدم، به بیان توصیه‌هایی در خصوص آشنا نمودن نوآموزان با معارف اهل بیت (ع) در قالب فعالیت‌های هنری که تأثیر زیادی دارد پرداخته و سپس برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله پخش نماهنگ و نوحه سرایی و کلیپ حضرت علی اصغر (ع)، قرائت دکلمه امام حسین (ع) و حضرت رقیه (س) و شعر خوانی در مدح ائمه (ع) توسط نونهالان انجام و در پایان آقای طاهری مدیر آموزش و پرورش طبس به اهمیت خلاقیت‌هایی که عاشورا را در اذهان تداعی کند اشاره و از عوامل برگزاری جلسه تقدیر نمودند.

شایان ذکر است در پایان حاضرین در محفل از نمایشگاه کودک در منظر عاشورا که آثار متعدد آن توسط نونهالان و با همکاری مربیان و والدین گرامیشان تهیه شده بود، بازدید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =