تشکیل ستادهای بزرگداشت ۹ دی، دهه فجر و سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان یزد

با حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولان شهرستان برای بزرگداشت حماسه ۹ دی، ۱۲ دی و دهه فجر برنامه ریزی شد.

طبس نیوزبه گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ روز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشداران و مدیران ادارات و نهادهای طبس به منظور تشکیل ستادهای ویژه برای بزرگداشت هر چه بهتر روز تجلی بصیرت و خروش تاریخی ملت ایران علیه هتاکان و دشمنان و اغتشاشگران فتنه سال ۱۳۸۸ و نیز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سالگشت سفر تاریخی رهبر انقلاب به استان دارالعباده یزد در سال ۱۳۸۶ برنامه ریزی شد.

فرماندار طبس در این جلسه با عبرت آموز خواندن واقعه ۹ دی، از آن به عنوان حماسه ملت بصیر ایران اسلامی در پاسخ به نابخردی‌های دشمنان و فریب خوردگان یاد کرد که سبب یأس و روسیاهی دشمنان شد.

«احمد طالبیان مقدم» با اشاره به مناسبت ۱۲ دی ماه خاطرنشان ساخت: حضور مقام معظم رهبری در استان یزد آثار و برکات عظیمی در زمینه‌های مختلف داشت و می‌توان گفت در زمینه دستاوردهای عمرانی، پروژه‌های این سفر اجرایی شده است.

وی نقش آفرینی آحاد مردم و مسئولان برای پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را مهم برشمرد.

امام جمعه طبس نیز با مهم شمردن بصیرت گفت: اگر به آیات قرآن مراجعه شود ۱۱۰ بار کلمه بصیرت و مشتقات آن در موضوعات و عناوین مختلف آمده است و نزول قرآن و همچنین رسالت ۱۲۴ هزار پیامبر و ائمه اطهار نیز در راستای بصیرت بخشی به جامعه بود و این‌ها همه نشان از اهمیت و لزوم بصیرت است.

وی برنامه ریزی برای گرامی داشت ایام الله را ضروری دانست و برنامه ریزی در این خصوص را خواستار شد.

در این جلسه حجت الاسلام «حسن آزاد» رییس اداره تبلیغات اسلامی طبس به عنوان مسئول ستادهای ۹ دی، ۱۲ دی و دهه فجر در این شهرستان انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =