زندان طبس یک مرکز فرهنگی موثر در رفتارهای پر خطر زندانیان است

رئیس کمیته امداد امام خمینی طبس در معیت جمعی از کار‌شناسان حوزه مددکاری از زندان طبس بازدید کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی زندان شهرستان طبس احمد رفیعی رئیس کمیته امداد امام خمینی طبس در معیت کار‌شناسان حوزه مددکاری، خانواده و اشتغال ضمن حضور در جمع مددجویان و بررسی مشکلات خانواده ایشان، از مجموعه زندان طبس بازدید کردند.
احمد رفیعی در جمع مددجویان زندان طبس، زندان طبس را یک مرکز فرهنگی موثر جهت اصلاح مددجویان عنوان کرد و از آمادگی کامل در خصوص پیگیری حقوق و مشکلات خانواده مددجویان خبر داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی طبس با اشاره به سفارش اسلام به خدمت خلق، قول مساعدت و پیگیری جهت فراهم نمودن زمینه اشتغال خانواده و فرزندان مستعد مددجویان داد و از خداوند منان برای همگان آرزوی عاقبت به خیری کرد.
در ابتدای این دیدار حمامی شهری رئیس زندان طبس ضمن عرض خیرمقدم گویی به مهمانان ارجمند، کمیته امداد را تکیه گاهی برای خانواده‌های آسیب دیده خواند و از برنامه‌های حمایتی این نهاد تقدیر کرد. ایشان نیز با دعوت از کار‌شناسان حوزه مددکاری، خانواده و اشتغال کمیته امداد امام خمینی طبس جهت حضور مستمر در بین مددجویان و دیدار چهره به چهره با ایشان، خانواده زندانی را بی‌گناه و مظلوم و بنده خدا دانست و درخواست کرد تا بهر طریق که ممکن باشد جهت رفع مشکلات و نیازهای خانواده مددجویان اهتمام جدی صورت پذیرد تا خداوند نیز خشنود و رضا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 15 =