تجلیل از نخبگان و برگزیدگان کانون فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) کمیته امداد طبس

در سومین روز از دهه فجر با نام انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری طی مراسمی در محل سالن همایش شهید رجایی فرمانداری، نخبگان قرآنی، فرهنگی و علمی مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس تجلیل شدند.

در سومین روز از دهه فجر با نام انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری طی مراسمی در محل سالن همایش شهید رجایی فرمانداری، نخبگان قرآنی، فرهنگی و علمی مجتمع فرهنگی و تربیتی حضرت مهدی (عج) وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس تجلیل شدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ روز گذشته در این مراسم که معاون فرماندار و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند، فرماندار طبس با تبریک دهه فجر، یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و فجر آفرینان و حماسه سازان را گرامی داشت.

«احمد طالبیان مقدم» گفت: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب، همواره فشار‌ها، تحریم‌ها و دسیسه‌های زیادی داشته و دارند و جوانان و نوجوانان با تلاش و کوشش در مسیر علم آموزی و کسب دانش و معنویت و تعالی می‌توانند توطئه‌ها دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی تصریح کرد: ما می‌توانیم با دین‌داری و معنویت به قله‌های پیشرفت برسیم.

این مقام مسئول تلاش‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) و کانون فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج) را ارزشمند و شایسته تقدیر برشمرد و خاطرنشان ساخت: نوجوانان و جوانان عضو این کانون باید با پیروی و حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی و ولایتمداری، الگویی برای سایر نوجوانان و جوانان باشند.

رییس کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان طبس تزریق و تقویت روحیه خودباوری در میان جوانان و نوجوانان و کودکان را از مسائل و اهداف مهم دانست و آن را دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب برشمرد.

«احمد رفیعی» گفت: با تلاش‌های صورت گرفته انگیزه‌های رشد علمی و ارتقای روحیه تحصیلی در فرزندان تحت پوشش این نهاد انقلابی افزایش یافته است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ۶۰۰ دانش آموز و ۹۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس بهره‌مند هستند و ۱۵۰ نفر نیز در اردوهای فرهنگی شرکت کرده‌اند.

رفیعی افزود: هزینه‌های فرهنگی این نهاد در ۱۰ ماهه گذشته ۸۴ میلیون تومان بوده است.

سخنرانی حجت الاسلام «حسن آزاد» مسئول ستاد دهه فجر شهرستان طبس، ارائه گزارش توسط مسئول کانون فرهنگی تربیتی حضرت مهدی (عج)، قرائت مقاله توسط یکی از اعضای کانون مذکور و پخش گزارش تصویری از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان نیز نخبگان و برگزیدگان کانون حضرت مهدی (عج) با اهدای لوح سپاس و هدیه مورد تشویق و تجلیل قرار گرفتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =