حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری کند

فرماندار طبس حضور گسترده مردم در راهپیمایی و جشن بزرگ ۲۲ بهمن را پاسخ قاطع ملت به دشمنان و سبب خنثی شدن دسیسه معاندان و منافقان دانست.

فرماندار طبس حضور گسترده مردم در راهپیمایی و جشن بزرگ ۲۲ بهمن را پاسخ قاطع ملت به دشمنان و سبب خنثی شدن دسیسه معاندان و منافقان دانست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ «احمد طالبیان مقدم» گفت: مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در طبس از ساعت ۹ صبح ۲۲ بهمن با تجمع راهپیمایان در میدان انقلاب اسلامی در مجاورت ساختمان سردر باغ گلشن آغاز و راهپیمایی با برگزاری مراسمی در محل میدان امام خمینی (ره) پایان خواهد یافت.

وی خاطرنشان ساخت: اتحاد، بصیرت، نشاط و حضور پررنگ و معنادار مردم در مناسبت‌های مختلف و به ویژه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن هم چون همیشه نشانگر دلبستگی مردم به انقلاب خود و مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند با حفظ اقتدار ایران از عملیاتی شدن نقشه‌های دشمنان جلوگیری کند.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی و جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ملت ما با پیروی از آرمان‌های امام راحل و با هدایت داهیانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، در مقابل دسیسه، خدعه و توطئه‌های دشمنان نظام، با صلابت و استوار ایستاده و از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب و حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف صیانت می‌کند و چنین ملتی علیرغم همه فشار‌ها، تحریم‌ها، تهدید‌ها و جوسازی‌ها، هیچگاه مرعوب دشمنان نخواهد شد بلکه با عزت، استقلال، شجاعت و استقامت خود الگویی برای سایر ملت‌ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =