جلسه کمیته توسعه معارف قرآنی شهرستان طبس برگزار شد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، دومین جلسه کمیته توسعه معارف قرآنی این شهرستان را برگزار کرد.

طبس نیوز: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، دومین جلسه کمیته توسعه معارف قرآنی این شهرستان را برگزار کرد.

دومین جلسه توسعه معارف قرآنی با حضور امام جمعه موقت طبس «حجت الاسلام والمسلمین دکتر زنجانی»، معاون فرماندار «حسین ابراهیم زاده» و دیگر اعضاء در محل دفتر نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزار شد.

«حسین ابراهیم زاده» معاون فرماندار، ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:استغفار و تقوی راه برون رفت از مشکلات کنونی است.

در این جلسه نیز، سید عبدالرحیم رحیمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس عنوان کرد:کمیته توسعه معارف قرآنی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی و در رأس آن شورای عالی انقلاب فرهنگی است که هدف از تشکیل این کمیته تجمیع کلیه فعالیت‌های قرآنی زیر نظر مدیریت واحد و به منظور جلوگیری از موازی کاری در زمینه فعالیت‌های قرآنی می‌باشد.

«حجت الاسلام والمسلمین دکتر زنجانی» امام جمعه موقت طبس، با اشاره به جایگاه کمیته توسعه معارف قرآنی تصریح کرد:کار قرآنی بسیار کار زیبایی است و برداشت‌های غلط و نادرست از آیات قرآن از مسائل حساس است که وی به آن اشاره کرد.

در ادامه «حجت الاسلام اخلاقی فرد»، امام جمعه بخش دستگردان با توجه به معارف دقیق و ظریف قرآن اظهار داشت:باید به آمارها که در خصوص معارف قرآنی داده می‌شود توجه خاص داشت نه اینکه توجهی نشود و به معنای واقعی به معارف قرآنی در جهت توسعه آن عمل شود.

همچنین علیرضا نوری زاده از کارشناسان امور قرآنی شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه از چگونگی شکل گیری مؤسسات قرآن و عترت و فعالیت‌های آنان سخنانی را ایراد نمود.

گفتنی است در ادامه جلسه آقایان حقانی، بخشدار بخش دستگردان، علیرضایی مدیرعامل موسسه قرآن و عترت منهاج عشق آباد، خادمی زاده مدیر عامل موسسه قرآن و عترت ثامن‌الحجج (ع) طبس سخنان و راهکارهای خود را در باب مسائل قرآنی بیان داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =