دوره آموزشی تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک برگزار شد

دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک که با همت موسسه قرآن وعترت شمیم معرفت گلشن وبا همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی طبس برگزار شده بود، روز جمعه با انجام آزمون عملی از شرکت کنندگان به کار خود خاتمه داد.

طبس نیوز: دوره آموزشی تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک با انجام آزمون عملی به کار خود پایان داد.

دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک که با همت موسسه قرآن و عترت شمیم معرفت گلشن وبا همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس برگزار شده بود، روز جمعه با انجام آزمون عملی از شرکت کنندگان به کار خود خاتمه داد.

دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک با سرفصل‌های آموزش نماز با سبک شخصی سازی، آموزش حفظ قرآن با بازی، آموزش روخوانی قرآن با رنگ آمیزی، آموزش مفاهیم قرآن کریم با روش تلفیق با خوش آغازی و شعرهای آموزشی و همراه با ارائه نکات روان‌شناسی و برنامه ریزی درسی ویژه مؤسسات قرآنی و مهدکودک‌ها و مدارس و مادرانی که فرزندان ۵ تا ۹ ساله دارند، برگزار شد.

گفتنی است: این دوره با حضور استاد فاضلی، و تعداد ۱۱۰ نفر شرکت کننده از سه شنبه اول اسفندماه لغایت چهارم اسفند در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ طبس برگزار گردید.

از ویژگی‌های این دوره می‌توان به حضور «حجت الاسلام والمسلمین حسن آزاد»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی طبس در تمامی کلاس‌های دوره اشاره کرد که این خود گویای وحدت و تعامل نهادهای فعال در امور قرآنی می‌باشد.

دوره آموزشی تربیت مربی تخصصی قرآنی کودکدوره آموزشی تربیت مربی تخصصی قرآنی کودکدوره آموزشی تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =