تبیین و تشریح سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان طبس

با تأیید فرماندار و مصوبه جلسه فرمانداری، اداره بهزیستی طبس به عنوان دبیرخانه سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی این شهرستان تعیین شد.

طبس نیوز: به منظور بررسی و تشریح سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و هماهنگی دستگاه‌ها در این راستا، جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ ساعتی پیش این جلسه با حضور «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس، «محمدحسین رحیمی نسب» مدیرکل بهزیستی استان یزد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ذی ربط تشکیل شد.

فرماندار طبس در این جلسه با بیان تأکیدات و سخنانی اظهار داشت: با استناد به مواد قانونی و مفاد سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی لازم است دستگاه‌ها و همه اعضا در جهت نیل به اهداف این سند با همفکری و هماهنگی گام بردارند و همه با هم برای رفع مشکلات و مسائل جامعه با برنامه ریزی و همدلی تلاش کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان یزد به تبیین وظایف ذاتی و مسئولیت‌های سازمان بهزیستی و نیز تشریح مفاد سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

رحیمی نسب در بخشی از سخنان خود اورژانس اجتماعی طبس را از فعال‌ترین مراکز در بین شهرستان‌های استان یزد برشمرد و خدمات آن را مطلوب دانست.

وی همچنین ضمن اشاره به اینکه میانگین سالمندی کشور ۷/۸ است میزان سالمندی در استان یزد را ۸/۷ اعلام کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر به مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات برای سالمندان، معلولان و سایر گروه‌های خاص شد.

در این جلسه اداره بهزیستی به عنوان محل دبیرخانه سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان طبس مشخص شد.

همچنین در پایان این جلسه مدیرعامل شرکت زغالسنگ طبس به دلیل اهتمام و توجه به جذب و استخدام معلولان بر اساس سهمیه قانونی، مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =